טריילר לעונה חדשה של ״טרנספרנט״ שכולל ביקור בארץ, יוצר ״ריק ומורטי״ מקבל את הרוטב שלו, דונאלד טראמפ המצויר מקבל סדרה משלו ומה הבעיה עם אפו מ״הסימפסונס״?

יונתן עמירן

 

שקוף שזה בארץ

there always money in the falafel stand. השבוע יצא טריילר לעונה הרביעית של הדרמה הקומית המקורית של אמאזון ״טרנספרנט״ ואנו יכולים לראות קצת מהרפתקאותיהם של משפחת פפרמן ממש כאן בארץ הקודש, ישראל. אנחנו יודעים שזה ישראל כי יש שם גמל ודתיים. העונה החדשה מתחילה באבאזון שהפך לאמאזון, ב-22 בספטמבר ותעלה בארץ להוט וסלקוםtv בצמוד לשידור בארצות הברית.

מקור: מאקו

 

ג׳סטין סוי-לנד

העונה השלישית של ״ריק ומורטי״ התחילה רשמית השבוע, אבל השבוע פרץ גם סיפור חדשות בקשר לפרק הבכורה ההוא, ששודר לפני שלושה חודשים. באותו פרק ריק מגלה לנכדו מורטי, שכל שאיפותיו בחיים הן למצוא את רוטב הסצ׳ואן שמקדונלד'ס הוציאו במיוחד לכבוד הסרט ״מולאן״, וכל האינטרנט אהב מאוד את הקטע הזה וסיפר עליו בדיחות שהיו מצחיקות אולי בשבוע הראשון. ובכן, יוצר הסדרה והקול של ריק ומורטי צייץ השבוע תמונה של אותו רוטב אגדי שנשלח אליו לבית ממקדונלד'ס, מה שמראה שסדרות קומיות יכולות לגרום לשינוי אמיתי בעולם אם זה קשור לרוטב.

מקור: The AV Club

 

דונאלד דאק

חשבתם פעם על זה שלברווז המצויר האהוב דונאלד דאק ולנשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ יש אותו שם פרטי? ודאק הוא דמות מצוירת וטראמפ מגוחך כמו דמות מצוירת? אני הראשון שחשב על זה! בכל מקרה, טראמפ הולך להפוך עוד יותר לדמות מצוירת עם סדרה קומית חדשה ברשת שואוטיים. הסדרה תופק על ידי סטיבן קולברט ומבוססת על פינות טראמפ המצוירות בתכנית הלייט נייט שלו. רשת שואוטיים הזמינה 10 פרקי חצי שעה של הסדרה, שתהיה הסדרה השנייה ב״כיכובו״ של הנשיא, עם The President Show של אנת׳וני אנטמוניק בקומדי סנטרל. טראמפ חושב על ציוץ על זה ברגעים אלו ממש, וגם אלק בולדווין משום מה.

מקור: Variety

 

על אפו ועל חמתו

״משפחת סימפסון״ נחשבת לאחת מסדרות הטלוויזיה הטובות ביותר בהיסטוריית המדיום (טוב, השמונה עונות הראשונות שלה, לפחות), וזה חלקית בגלל קאסט הדמויות האהובות שלה. אבל יש שם דמות אחת שתמיד נחשבה קצת בעייתית, סטריאוטיפית ואפילו גזענית-  אפו, מוכר המכולת ההודי. הקומיקאי ההודי- אמריקאי הארי קונדבולו מככב בסרט דוקומנטרי חדש שישודר ברשת TruTV בשם The Problem with Apu שבוחן את אותה דמות סטריאוטיפית שמדובבת על ידי אדם לבן בסדרה שנכתבת על ידי לבנים, בעזרת שיחות עם קומיקאים ושחקנים נוספים ממוצא הודי וגם אנשים שהיו מעורבים בתוכנית כמו הכותב דיינה גולד. בתור מעריץ גדול של הסימפסונז הסרט ממלא אותי ברגשות מבלבלים שאני מעדיף לא לחשוב עליהם. תוכלו לשפוט בעצמכם בצפייה בטריילר פה וקריאת תגובות היוטיוב שאני בטוח שהיו מאוד שפויות.

מקור: splitsider

 

Comments

comments

מה חשבת?