אווניו 5, סדרות קומדיה בהוט באוקטובר

עונה שנייה לאווניו 5 וללוטוס הלבן – וגם קומדיית מתח ודרמה קומית חדשה – סדרות קומדיה בהוט באוקטובר

קומדיית חלל אווניו 5 חוזרת לעונה שנייה, קומדיית מתח חדשה של אנדרה סיארין – הריזורט, דרמה קומית חדשה של הבי בי סי ועונה שנייה לאנתולוגיה הקומית הלוטוס הלבן. אלו סדרות הקומדיה של הוט בחודש אוקטובר.

סדרות קומדיה באוקטובר

אווניו 5 עונה 2
Avenue 5

"אווניו 5" ("Avenue 5") חוזרת לעונה שנייה. מדובר בקומדיה עתידנית של HBO מבית היוצר של ארמנדו יאנוצ'י ("Veep"). סדרת הקומדיה תעלה ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב.

הקאסט כולל את יו לורי ("האוס", "Veep") ולצדו מככבים זאק וודס ("עמק הסיליקון"), ג'וש גאד ("לשבור את הקרח") והימש פאטל ("יסטרדיי").

עלילת הסדרה מתרחשת בשנת 2060, תקופה שבה תיירות חלל היא כבר עניין שבשגרה. "אווניו 5" היא חללית תענוגות שמטיסה את אורחיה ברחבי מערכת השמש ומציעה על הדרך שלל פינוקים כמו שיעורי יוגה וארוחות גורמה. את צוות הספינה מוביל קפטן ריאן קלארק (לורי), כשלצדו מנהל קשרי הלקוחות מאט ספנסר (וודס), המיליארדר הרמן ג'אד (גאד) והמהנדסת בילי מק'אבוי (לנורה קריצ'לו, "כמעט אנושיים").

העונה השנייה נפתחת חמישה חודשים לאחר אירועי סיום העונה הראשונה, שבמהלכם החללית סטתה לחלוטין ממסלולה והתחילה להתקדם לעבר החלל הפתוח. כעת צוות החללית נאלץ להשליט סדר בקרב הנוסעים המבוהלים.

בסדרה משתתפים גם רבקה פרונט ("פולדארק"), סוזי נקאמורה ("ד"ר קן"), ניקי אמוקה-בירד ("קוורי"), ומתארחים בה אנדי באקלי ("המשרד"), קייל בורנהיימר ("ברוקלין תשע-תשע"), ניל קייסי ("עמק הסיליקון") ומת'יו בירד ("משחק החיקוי").

החל מה-12.10, ימי רביעי ב-21:30 ב-HOT HBO

והחל מה-11.10, ימי שלישי ב-HOT VOD וב-NEXT TV

הריזורט

"הריזורט" ("The Resort") היא קומדיית מתח חדשה של שירות הסטרימינג Peacock שנוצרה על-ידי אנדי סיארה ("אנג'לין"). במאי הסדרה כוללים את יוצר הסדרה "סדר אותי" בן סינקלייר, שגם משתתף בסדרה בתפקיד קטן.

בסדרה מככבים וויליאם ג'קסון הארפר ("המקום הטוב") וכריסטין מילוטי ("איך פגשתי את אמא", "פארגו").

נואה (הארפר) ואמה (מילוטי) יוצאים לנופש בריביירה של מקסיקו לכבוד יום נישואיהם העשירי. נואה מרוצה מחייהם בעוד אמה מרגישה שהנישואים שלהם לא מתקדמים לשום מקום. כשהם נגררים לחקירת היעלמותם המסתורית של שני תיירים מלפני 15 שנה שמעולם לא פוענחה, הנישואים שלהם עומדים במבחן האולטימטיבי.

עוד משתתפים בסדרה: לואיס ג'ררדו מנדז ("נרקוס: מקסיקו"), סקיילר ג'יסונדו ("דיאטת סנטה קלריטה", "משפחת ג'מסטון"), ניק אופרמן ("מחלקת גנים ונוף"), המועמד ל"טוני"*דילן בייקר ("האישה הטובה"), ונינה בלומגרדן.

החל מיום ראשון ה-9.10, כל הפרקים ב-HOT VOD

והחל מה-11.10, ימי שלישי ב-20:45 ב-HOT3

כל מה שאני יודעת על אהבה

כל מה שאני יודעת על אהבה" ("Everything I Know About Love") היא דרמה קומית חדשה בת 7 פרקים של רשת ה-BBC הבריטית ושירות הסטרימינג האמריקאי Peacock. הסדרה נוצרה על-ידי דולי אלדרטון וצ'ריש שירלי ומבוססת על ספרה האוטוביוגרפי של אלדרטון באותו השם שיצא ב-2018. את הסדרה מביימות צ'יינה מו-יאנג ("מיילדת!") וג'וליה פורד ("רופאים").

בסדרה מככבות אמה אפלטון ("בגידה") ובל פאולי ("תכנית הבוקר").

הסדרה עוקבת אחר שתי חברות ילדות שעוברות חוויות דייטינג גרועות, שברון לב והשפלות ואת השיעורים שהן לומדות באמצעותם על אהבה.

לצדן של אפלטון ופאולי משתתפים בסדרה גם זוכת הבאפט"א מרלי סו ("דיקסי"), ריאן באון ("כתום זה החום החדש"), ג'ורדן פיטרס ("מיילדת", "כנופיות לונדון"), ג'יני הקמן ויולנדה גרייס

.

החל מה-12.10, כל הפרקים רק ב-HOT VOD

והחל מה-20.10, ימי חמישי רק ב-20:45 ב-HOT3

הלוטוס הלבן עונה שנייה

"הלוטוס הלבן" ("The White Lotus") היא אנתולוגיה קומית של רשת HBO שנוצרה, נכתבה ובוימה על-ידי מייק ווייט ("מוארת", "רוק בבית הספר"). עונתה הראשונה של הסדרה זכתה בשלושה פרסי "אמי" – המיני-סדרה הטובה ביותר ופרסי הכתיבה והבימוי.

העונה השנייה יוצאת מהוואי ומתרחשת בסניף אחר של רשת המלונות היוקרתית "הלוטוס הלבן" – הפעם בסיציליה, איטליה. האורחים העשירים והמדושנים יגיעו גם הפעם לעשות צרות לצוות העובדים ולהתלונן על הבעיות שהם חושבים שיש להם.

בעונתה השנייה של הסדרה מככבים ג'ניפר קולידג' ("אמריקן פאי") שחוזרת לגלם את דמותה של טניה מהעונה הראשונה,  פ. מארי אברהם ("אמדאוס", "הומלנד"), מייקל אימפריולי ("הסופרנוס"), מייגן פאהי ("עושות כותרות"), טום הולנדר ("מנהל הלילה", "שודדי הקאריביים"), ות'יאו ג'יימס.

עוד מככבים בסדרה: אוברי פלאזה ("מחלקת גנים ונוף", "לגיון"), אדם דימרקו ("המסדר"), וויל שארפ ("נפגעים"), סברינה אימפצ'יאטורה ("נפוליאון ואני") והיילי לו ריצד'רסון.

החל מה-31.10, ימי שני בשעה 22:00

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Comments

comments

מה חשבת?