קומדיות במרץ 2022

קומדיות בבית ליסין

עבדאללה שוורץ למאמר במלא

קומדיות בחודש נובמבר 2021

קומדיות בתמונע

להציל את שמואל למאמר המלא

קומדיות בתיאטרון בחודשי מאי-יוני

קומדיות בתיאטרון קרוב

לעוף אל החופש

קבוצת בני אדם יוצאי דופן, שהממסד הרפואי שכח אותם במוסד נידח בהרי הבלקן, מתעוררת לחיים חדשים בזכות מתנה בלתי צפויה שנחתה עליהם מהשמיים, ומפלסת לעצמה דרך אל החופש.
המחזה בוחן את גבולות חופש הביטוי ומביא נקודת מבט חומלת ומשעשעת על תפקיד ה"משוגע" והשונה בהגשמת החלום

22/05/19 – 28/06/19

שלייקס – קומדיה של טעויות

מיכל תעשה הכל כדי לקבל את תפקיד עורכת העיתון החדש של הבוסית שלה, בארוחת ערב שהיא מארגנת למטרה זו מתקבצים מספר אינטרסים, אך דברים משתבשים ורגעים שהדמויות לא ציפו להם צפים אל פני השטח, האם חלומות יגברו על הבנאליות שהחיים מכתיבים?

23/05/19 – 12/06/19

קומדיות בקאמרי

אניהו

סיפור אהבה רגיל מאת אתגר קרת. בחור תל אביבי רגיל מאוד, מציל בבריכת שחייה, מתאהב בנערה רגילה. נכון רובצת עליה קללה. כלומר בלילות היא הופכת לגבר.

בורדל טוטאל

זהו הערב לכבוד מינוייה הטרי של מנהלת התיאטרון החדשה, הגברת יפה אטיאס. יריית פתיחה לעונה החדשה של התאטרון. ערב חגיגי המארח אורחים מכובדים שונים, ציון מושלם לסיום המלחמה ולתחילתה של הפסקת האש. הדרמה מתחילה בזירת הפוליטיקה הפנימית של התאטרון כאשר המנחה, שחקן ותיק ומנוסה של התאטרון, עושה הכל כדיי למרוד בהנהלה ששמה לה מטרה ליצור בידור זול ואיכותי להמונים, להתרחק מתכנים פוליטיים ולהקליל כל סוג של נימה ביקורתית.

לא לריב

סלע חסר הפרוטה, איילת מורה ואם חד הורית וגור כוכב הילדים הקמצן, לא מוכנים לוותר על הירושה שמגיעה להם אבל הם צריכים להלחם בנערת ליווי שלא מבינה למה נפלה עליה דירה באמצע החיים. מה שבטוח זה שהיא לא מוכנה לוותר עליה. שלושת האחים שמורגלים לריב אחד עם השני כבר 40 שנה צריכים להתאחד כדי להחזיר לעצמם את הבית בו גדלו, כשבכל רגע ורגע במסע הזה הם… לא מפסיקים לריב.

רומאו ואמא

לעיירת הפיתוח "תקוות" שבדרום הארץ קרה נס: ששי בן עטר, הכוכב הכי גדול שיצא מהעיר חוזר עכשיו ל"תקוות" כדי לבחור נער מקומי שיגלם את "רומיאו" בהפקה נוצצת של "רומיאו ויוליה".

מולי מלכא, הנער הכי מוכשר בתקוות, כמעט ומקבל את התפקיד הנחשק אבל בשורות רעות לגבי מצבה הבריאותי של אימו זורקות את מולי מהבמה הנוצצת אל המציאות הקשה. הדבר היחיד שנותר לו לעשות כדי לתת לאמא שלו קצת תקווה הוא… לשקר לה שקיבל את התפקיד הנכסף.

קומדיות בתיאטרון הבימה

גבעת חלפון אינה עונה

גבעת חלפון אינה עונה היא קומדיה סוריאליסטית המבוססת על סרט הפולחן הסאטירי של אסי דיין ונפתלי אלטר, ומציגה את ההוויה האבסורדית של שירות המילואים בצה"ל, בראי התקופה שלאחר מלחמת יום הכיפורים. השנה היא 2018

החולה המדומה

יעקב כהן, חולה מדומה בן זמננו, נכנס לנעליה של אחת הדמויות המהוללות בתולדות הקומדיה. אַרְגַן, שמחלותיו הן תכלית קיומו נחוש לחתן את בתו עם רופא, בעוד היא, כמובן, מאוהבת באחר. רק טואנט, המשרתת, מצליחה עם הרבה חוצפה ויצירתיות לסכל את התכנית ולרפא אותו ממחלת-הרופאים שלו.

רובוטית

גבר גרוש בגיל העמידה רוכש לעצמו רובוטית צעירה ומושלמת, שתגשים לו פנטזיות. רק שהוא לא ציפה שהבן שלו יתאהב בה, שאשתו תברח עם הבחור שמכר לו אותה, ושהרובוטית תתחיל לפתח רגשות משל עצמה. רגשות שמביאים אותה לכדי אובדן שליטה.

קומדיות בבית ליסין

הזוג המוזר הגרסה הנשית

פלורנס (טלי אורן) הנוירוטית וחולת הניקיון, שנפרדה זה עתה מבעלה, עוברת לגור בדירת חברתה אוליב (מגי אזרזר), ההוללת והמבולגנת. מה שמתחיל כניסיון לעזור האחת לשנייה, מתגלה במהרה כמפגש בלתי אפשרי וכמתכון לחיכוכים וריבים שלא היו מביישים זוג נשוי. כשהשתיים מנסות לתחזק את הזוגיות הכושלת שלהן, נכנסים לתמונה שני השכנים הספרדים מלמעלה.

משרתם של שני אדונים

הקומדיה הגאונית והאהובה בגרסה חדשה ורעננה – מצחיקה יותר, וירטואוזית יותר, אקרובטית יותר ופרועה יותר.

המשרת טרופלדינו מסבך שני אדונים ומסתבך בפרשיות שונות ומשונות: של אהבות נכזבות וחיזורים חרוצים, התחפשויות שובבות וחשיפות נועזות, מיתות משונות וקימות לתחיה לא צפויות. והכל, כדי שיהיה לו קצת כסף לאכול ארוחת צהרים הגונה.

קומדיות בצוותא

מה קורה כשחבורת גברים בני ארבעים שמעולם לא לבשו מדים מגיעים לשרת יחד ביחידה מאוד מיוחדת?
כשצה״ל מחליט על מבצע גיוס לכל מי ש״דילג״ בעבר על שירות החובה,
מוצאים עצמם יחד בטירונות: שחקן בהצגות ילדים, נהג אוטובוס אגד ואחראי מחלקת ארונות באיקאה.

אנגינה פקטוריס

שר הביטחון, דן יסעור, זקוק להשתלת לב. כמה חודשים לפני כן הועבר בישראל חוק שהשר הוביל ותמך בו בכל לבו: יהודים אינם יכולים לקבל תרומת איברים ממי שאינם יהודים. עכשיו הלב היחיד שבנמצא הוא לב טרי, צעיר ומבטיח – של בחור פלסטיני.

קומדיות בתמונע

אהבת חינם בע"מ

קומדיה רומנטית עתידנית
"אהבת חינם" היא אפליקציית שידוכים הדור הבא: קומדיה רומנטית על העתיד בו אלגוריתמים ישתלטו על חיי האהבה שלנו.

המתנחל

קומדיה שחורה על הצד האפל של המצפון האנושי מאת נועם גיל.

קומדיות בתיאטרון חיפה

Comments

comments

מה חשבת?