דיסני עומדת להשיק את "דיסני פלוס", שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס, ואנחנו בודקים אילו קומדיות יהיו שם בעתיד

 

אם יש משהו שמשותף לכולנו זה פחד מהשתלטות של דיסני על עולם הבידור. חברת האנימציה הקטנה הפכה לתמנון רב זרועות עם ידיו בכל. בנוסף לרכישה האחרונה של פוקס, דיסני הולכת להשיק שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס. Disney+ אמור להיות זול יותר, ומלא בתכניות אהובות של דיסני, פיקסאר סטאר וורז ואולפני מארוול. אבל מה לגבי אנחנו חובבי הקומדיות? מה אנחנו יכולים לצפות מהאתר החדש? לא הרבה, אבל יש כמה פרוייקטים בעתיד שאולי יעניינו אתכם.

 

Diary of a Female President

אחת מהסדרות המקוריות היחידות באתר החדש היא סיטקום בהפקת ג׳ינה רודריגז, ג׳יין הבתולה בכבודה ובעצמה. הסדרה, שנוצרה על ידי כותבת ״האקסית המטורפת״ אילנה פנה, תעקוב אחר חיי היום-יום של תלמידת חטיבה קובנית-אמריקאית שבעתיד תהפוך לנשיאת ארצות הברית. הסדרה כנראה מתרחשת בעולם מטורף בו יכולה להיות נשיאת ארצות הברית במקום נשיא מנחה תוכניות ריאליטי חולה אלצהיימר מטרידן מינית.

 

Muppets Live Another Day

הנה סדרה שמבוססת על אחד ממוסדות הקומדיה האהובים עליי: החבובות! החבורה הפרוותית תחזור אלינו בסדרה חדשה, הראשונה מאז The Muppets החביבה ששודרה ב-ABC ב-2015 לעונה אחת. הסדרה החדשה לא תהיה מוקומנטרי מודרני בסגנון ״המשרד״ כמו הסדרה הקודמת, אלא תתרחש לאחר אירועי הסרט ״החבובות כובשות את מנהטן״ מ-1984 (הסרט האחרון של ״החבובות״ בהשתתפות ג׳ים הנסון). בסדרה החבובות יתפרקו (שוב) וייאלצו לחזור ביחד כדי לחקור את ההיעלמות המסתורית של רולף נגן הפסנתר. ג׳וש גאד (״לשבור את הקרח״, ״בוק אוף מורמון״) יפיק. הסדרה מ-2015 הייתה לטעמי חביבה כאמור, אך לא תפסה את הקסם החבובותי של פעם. נקווה שהסדרה החדשה תהיה מוצלחת יותר.

Untitled The Sandlot Series

ארבע הסדרות הבאות הן סדרות בפיתוח שמבוססות על סרטים ישנים בבעלות דיסני. הראשונה היא עיבוד לדרמה הקומית ״משחקי רחוב״ ל-1993. הסרט המקורי עסק בחבורה של ילדים חובבי בייסבול בשנות השישים, והסדרה החדשה אמורה לעקוב אחרי הילדים של הדמויות מהסרט המקורי, שזה תמיד רעיון טוב (לא, זה לא). דייוויד מיקי אבנס, הכותב והבמאי של הסרט המקורי אמור לכתוב את הסדרה החדשה ומבטיח שהרבה מהקאסט המקורי יחזור.

Untitled True Lies Series

הסדרה הבאה היא עיבוד לקומדיית האקשן המצליחה של ג׳יימס קמרון מ-1994    ״שקרים אמיתיים״ בכיכובם של ארנולד שוורצנגר וג׳יימי לי קרטיס, בתור זוג נשוי, שהבעל מסתיר את היותו סוכן חשאי מאשתו. הסדרה החדשה תופק על ידי קמרון ותבויים על ידי הבמאי בעל השם המטופש והפילמוגרפיה העוד יותר מטופש McG (״המלאכיות של צ׳ארלי״, ״שליחות קטלנית: התעוררות״). הסרט עצמו לא החזיק מעמד כל-כך טוב עם השנים, אז מעניין איך סדרה שלו תיראה עכשיו.  

Untitled Mighty Ducks Series

עוד עיבוד לסרט ספורט לילדים, הפעם The Mighty Ducks, קומדיית הוקי משנות התשעים לה היו שני סרטי המשך. אמיליו אסטבז (״מועדון ארוחת הבוקר״) כיכב בסרט המקורי בתור עורך דין שחצן, שנאלץ לאמן קבוצת הוקי לילדים כחלק משירות קהילתי לאחר שנעצר על נהיגה בשיכרות (היה קל לכתוב סרטים בשנות התשעים). לא הרבה ידוע על הסדרה החדשה, אבל כנראה גם תעסוק בהוקי וילדים.

Untitled Love Simon Series

עוד עיבוד לסרט, אבל הפעם לא משנות התשעים! זהו עיבוד לדרמה הקומית הרומנטית מ-2018 ״באהבה, סיימון״ שעסק בסיימון, תלמיד תיכון שמוצא מהארון על ידי חבריו לכיתה, ומנהל מערכת יחסים רומנטית באינטרנט.  הסדרה החדשה תתבסס על ספר ההמשך לספר שעליו התבסס הסרט, ותעסוק בחברתו הטובה של סיימון, ליאה. הכותבות של הסרט המקורי ינהלו את הסדרה החדשה.

Four Dads

ולסיום עוד סדרה מקורית שלא מבוססת על שום סרט! זהו סיטקום על משפחה בה שני ההורים ההומוסקסואלים מתגרשים ומתחתנים עם שני גברים אחרים. אז עכשיו יש להם ארבעה אבות! שאיין ג׳קסון (״רוק 30״, ״אימה אמריקאית״) אולי יככב בסדרה בתור אחד האבות. הסדרה נוצרה על ידי צמד כותבים שכתבו בעבר לסדרות אחרות על זוגיות הומוסקסואלית/ סדרות עם ״אבא״ בשם: ״משפחה מודרנית״ ו״אבא אמריקאי״.

קראו עוד:

קומדיות בנטפליקס שעדיין לא מכירים

הדיאטה של סנטה קלריטה הסדרה: הקרנבל והסקנדל

 

 

Comments

comments

מה חשבת?