מאת יונתן עמירן

קונאן אובריאן בא לישראל, הסרט החדש של לואי סי קיי, הספין-אוף של ״איך פגשתי את אמא״ אולי יקרה שוב ומשפחת מפלצות היפסטרית

.

 

קונ-כאן!

בידיעה שהגיעה לאוזני בדיוק אחרי שכבר פרסמתי את המבזק בשבוע שעבר: אחרי ביקורים במקומות כמו קובה, דרום קוריאה ומקסיקו, מנחה הלייט-נייט האהוב קונאן אובריאן נענה לעצתם של צרפתים שרופי שמש ותלמידים אמריקאים חרמנים, ויטוס לביקור פה בארץ הקודש. אובריאן הודיע על כך בחשבון הטוויטר שלו השבוע, עם עקיצה לשליחו של הנשיא טראמפ למזרח תיכון, חתנו בן ה-13 שמתחזה לבן 36 ג׳ארד קושנר, שרומזת שהביקור של אובריאן ייערך בסמוך לביקור של קושנר. ברביעי אובריאן הודיע על כך רשמית בתכנית שלו ואמר שהביקור ייערך מתישהו בספטמבר. קונאן יצלם כאן ספיישל דוקומנטרי בדומה למה שעשה בחופשות הקודמות שלו. צפו לפגישה מביכה עם ביבי ושרה.

מקור: טיים אאוט

 

צ׳וק מי דדי

אז אבא לואי אולי לא יביא לכם עונה חדשה של ״לואי״ אבל הוא כן יביא לכם… סרט חדש! כן, מתברר שאפיפיור הקומדיה לואי סי קיי, בזמנו הפנוי שבו  הוא לא מרפא מחלות, צילם סרט שהולך להיות מוקרן לראשונה בפסטיבל טורונטו בחודש הבא. הסרט I Love You, Daddy, עוסק בתסריטאי ומפיק טלוויזיה מצליח בשם גלן טופר (מגולם על ידי סי קיי) ומערכת היחסים שלו עם בתו, צ׳יינה, המגולמת על ידי קלואי גרייס-מורץ. בסרט מופיעים גם חברתו הטובה של לואי, פמלה אדלון, ג׳ון מלקוביץ׳, צ׳ארלי דיי, אידי פאלקו והלן האנט.

מקור: LA Times

 

איך פגשתי את כושלאמאשך

בסאגה ארוכה ומתישה כמעט כמו הסדרה עצמה, חברת פוקס המאה העשרים עדיין מנסה לייצר ספין-אוף ל״איך פגשתי את אמא ״ בשם ״איך פגשתי את אבא״. לאחר שני ניסיונות כושלים, החברה שכרה עכשיו את כותבת הסיטקום You're The Worst שעדיין, כמו שאתם מנחשים לפי השם, תעסוק במשפחה שנאלצת לגדל כלב מדבר, אה, כלומר, תהיה היפוך של ״איך פגשתי את אמא״ ותעסוק באישה שמספרת לילדים שלה סיפור ארוך ומלא קאצ׳פרייזים על איך היא פגשה את אבא שלהם, עם סוף מאכזב.

מקור: The AV Club

 

משפחת אדמס זה כזה מיינסטרים

בשנות השישים אמריקה התאהבה בסיטקום ששילב בין קומדיה משפחתית של אותו הזמן עם נושאים מפחידים ומפלצות. לא, אני לא מדבר על משפחת אדמס, הקלאסיקה שזכתה לעיבודים וחידושים רבים במשך השנים, ועדיין אהובה ברחבי העולם. אני מדבר על החיקוי הזול The Munsters שעסקה במשפחה שמורכבת מערפדים, מפלצות, פרנקשטיין ואנשי זאב. אבל גם להם מגיע חידוש! לכן סת׳ מאיירס, בוגר SNL ומנחה הלייט נייט, עובד כעת על גרסה מחודשת שבה המאנסטרים… פוגשים היפסטרים! הו, תחשבו על האפשרויות! או אל תחשבו, כי זה טיפשי! אבל כן, זה הקונספט, לפחות לפי התיאור של NBC של המשפחה המחודשת ״מנסה להשתלב בברוקלין היפסטרית״. מישהו הולך לשתות קפה ארטיזנלי עם דם!!! או משהו מטומטם כזה…

מקור: Deadline

Comments

comments

מה חשבת?