אירועי קומדיה בשבוע הקרוב

ראשון | אין כמו לפתוח את השבוע עם סטנדאפ במערה

ערב סטנדאפ במתכונת של במה פתוחה חיה על טהרת השפה האנגלית! נשמע כמו פלטפורמה מבטיחה להרפתקאות, נהרות של בירה והדי צחוקים, כל זה בתוך מערה מרוצפת אבן ירושלמית. רומנטי, לא? הכניסה היא חינם ואם תרצו פרטים נוספים פשוט תיכנסו לאיבנט

ראשון 4.8, 21:30 עד 23:30

"בסרביה" בן יהודה 34, ירושלים

ראשון | דניאל חן בסטנדאפ פקטורי

בתיאור של האירוע כתוב: "דניאל חן הוא מפלצת סטנד אפ שמתפרעת ו"יורקת אש" של צחוק על כל מה שזז. מספיקה בדיוק הופעה אחת כדי לדעת שמדובר בגאון". חברים, בואו נירגע, לא מדובר פה במפלצת אם כי בבחור מתוק שכשמו כן הוא, מלא חן. גם על יריקות אש לא הייתי בונה אבל נאלצת להסכים שאכן מדובר בגאון. הנה טעימה. דניאל סטנדאפיסט לא מאתמול החומרים הם מעובדים ומלוטשים בהתאם. ערב מוצלח ביותר צפוי שם. לכרטיסים או לאיבנט.

ראשון 4.8, 21:30 עד 23:30

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

שני | English Speaking Comedy Night

אם האנגלית שגורה בפיכם, אם מינגלינג עם תיירים זה תחביב שלכם משכבר הימים או אם סתם בא לכם להתרענן במשהו קצת יוצא דופן, לגמרי כדאי לכם לתת קפיצה לערב המבטיח הזה. על ההנחיה: תומר פישמן, אושיית סטנדאפ צבעונית ומרתקת. רשימת המופיעים המלאה באיבנט.

שני 5.8, פתיחת דלתות 21:00 מתחילים 21:30 עד חצות

"כולי עלמא" מקווה ישראל 10, תל אביב

שני |  סטנדאפ בחינם להמונים

נראה שהערב הזה מותיר את כל הצדדים מרוצים כי הנה הוא חוזר לו בסערה. יעלו ויבואו: דן אלפה, שמעון ראיצ'יק, דודו כרמל, נועה אנגל, אלעד דויד וגם אלון נהרי שמככב עם מעל 380 מנויים בערוץ היוטיוב! מרימים לו כמו גם לשאר המוכשרים (והמוכשרת) הללו. לרשותכם בר אלכוהול ונשנושים למכביר. כניסה חינם. כל הפרטים באיבנט.

שני 5.8, פתיחת דלתות 21:00 מתחילים ב22:00 עד חצות

"סטארדאסט" אלנבי 35, תל אביב

רביעי | רועיג'י + אלמוג שור בקאמל

"תשכחו כל מה שידעתם על סטנדאפ קלאסי" הם מבקשים. "החוק היחידי הוא שאין חוקים" הם טוענים. "נון-סנס טהור וחוויה שתשאר איתכם הרבה אחרי שהמופע יגמר!" הם מבטיחים. האמנם? וואלה, עושה רושם שכן. מופע המשלב קולות, חיקויים, אזכורים מתכניות טלוויזיה אזוטריות ונושאים הזויים נוספים מעולמו המעוות ומוחו הקודח של אושיית הסטנדאפ המחוספסת, רועי ג'י. תחמם אותו כוכבת עולה כשלעצמה, אלמוג שור, שמוכרת מסדרת הרשת המצוינת "הישראליות". לכרטיסים

רביעי 7.8, פתיחת דלתות 20:00 מתחילים ב21:00 עד חצות

"קאמל קומדי קלאב" אלנבי 128, תל אביב

Comments

comments

מה חשבת?