סדרות קומדיה באפריל – טלוויזיה וסטרימינג

הקומדי סטור, להרוג את איב, עונה חדשה למה שקורה בצללים ועוד

הקומדי סטור' – עונת האיחוד!

'הקומדי סטור' חוזרת בהרכב מלא לעונה חדשה שהופקה במיוחד להרמת המורל בימים מטורפים אלו, בהשתתפות צביקה הדר, אסף אשתר, רובי דואניאס, גיל ססובר ואיתי שגב.

בפרקים החדשים חוזר ז׳וז׳ו חלסטרה יחד עם גרסה מנומרת למסכת הפה, גיל ססובר ורובי דואניאס בשירה וריקודים עם 'חם ויפת', אסף אשתר עם חידודי לשון שמותאמים לימי המגפה העולמית, ואיתי שגב עם ג'ודי לוץ שמשדרת מהשטח.

עונת האיחוד כוללת 10 פרקים בפורמט Bite size, משודרת בערוץ טדי, ערוץ הצחוק הישראלי, בפרטנר TV.



תוכנית המערכונים של אלייזה שלזינגר (The Iliza Shlesinger Sketch Show)
סדרה חדשה , במסגרתה מציגה הקומיקאית האמריקאית תמהיל משעשע ובועט של דמויות מטורללות, ביקורת חברתית נוקבת ובדיחות על התרבות הפופולרית

מ-1 באפריל נטפליקס

Maxxx

קומדיה בכיכובו של או-טי פגבנל (בעלה של ג'ון ב"סיפורה של שפחה"), המגלם אליל להקת בנים לשעבר שמנסה לעשות קאמבק מוזיקלי כדי לזכות בחזרה באקסית הדוגמנית שלו, ובאופן כללי להוכיח שזמנו לא עבר. גם עם כריסטופר מלוני ("הפי!").

e4 הבריטי 2 באפריל



Broke

סיטקום שיצר אלכס הרשלג, כותב ומפיק ב"וויל וגרייס", בכיכובם של חיימה קמיל ("ג'יין הבתולה") ופולי פרט ("NCIS"). כאשר בן בוגר למשפחת עשירים להפליא מנותק על ידי אביו מקרן הנאמנות, הוא ורעייתו עוברים לגור עם אחותה של רעייתו, מה שמאלץ את שתי האחיות להתחבר מחדש.

CBS הבריטי, 2 באפריל



תוכנית אבא (Man With a Plan)
עונה רביעית לסיטקום בכיכובו של מאט לבלאנק (בהמשך גם ב-yes).

2 באפריל, CBS



יאנגר – עונה 6 –Younger

עונה חדשה

"יאנגר" ("Younger"), הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land, חוזרת לעונה שישית רק ב-HOT.

עלילת "יאנגר" סובבת סביב לייזה (סאטון פוסטר, "Bunheads"), גרושה טרייה בת 40 שמתחזה לבחורה בת 26 בכדי למצוא עבודה ולייצב את חייה.

בעונה השישית, קלסי (כוכבת "ליזי מקגווייר" הילארי דאף) מתחילה את תפקידה החדש בהוצאת "מילניאל" ומבינה שהמצב בחברה לא טוב כמו שחשבה. היחסים בין לייזה וצ'ארלס (פיטר הרמן, "שוטרים בדם") עולים מדרגה נוספת עכשיו כשצ'ארלס כבר לא מנהל את העסק והשמירה על סודה של לייזה הופכת קשה יותר ויותר. חייו של ג'וש (ניקו טורטולה, "The Following") משתנים לאחר שהוא עובר בדיקת אבהות לתינוקה של קלייר.

העונה השישית של "יאנגר" זכתה לציון המושלם 100% באתר הביקורות Rotten Tomatoes. באתר Vulture נכתב עליה שהיא "עדיין מהווה פנטזיה ניו-יורקרית קלילה מבלי להקריב את האינטליגנציה שלה ומספקת הרבה פלז'ר בלי הגילט הנלווה".

החל מה-2.4, ימי חמישי בשעה 20:45

רק ב-HOT3, כל הפרקים יעלו ב-2.4 ל-HOT VOD ול-NEXT TV


.The Last O.G

עונה שלישית לקומדיה בהפקת ג'ורדן פיל ("קי ופיל", "תברח") ובכיכובו של טרייסי מורגן ("רוק 30"), המגלם אסיר לשעבר שמנסה להסתגל שוב לעולם אחרי עשור וחצי בכלא. גם עם טיפני האדיש.

רשת הכבלים TBS ב7 אפריל

תוססים

קומדיה שיצרו האחים ג'ק שייפר ("הליגה") וגרג שייפר ("מופע שנות ה-70"), על אודות שני אחים מנוכרים שנאלצים לשתף פעולה כדי למנוע ממבשלת הבירה שלהם להיסגר, אבל היריבות ביניהם מעלה כעס הבלגן חוגג.

נטפליקס, 10 באפריל

משפחה מודרנית, פרק אחרון

יס, 11 באפריל. עונות ראשונות בנטפליקס


לא בטוחה – עונה 4

איסה ריי חוזרת בעונה רביעית לקומדיה האהובה (, שעוקבת אחרי מעלליהן של צמד החברות איסה ומולי המנסות לצלוח את החיים ולהוכיח שגם הן יכולות לתחזק מערכת יחסים וקריירה, אך לרוב בלי הצלחה רבה.

13 באפריל, yes, HOT וסלקום tv.

להרוג את איב
עונה שלישית לקומדיית המתח בכיכובן של ג'ודי קומר וסנדרה או.

15 באפריל, הוט

אנתולוגיה הקומית "ספר האורחים" – עונה 1 (The Guest Book) – קומדיה על חייהם של העובדים והאורחים במתחם קוטג'ים להשכרה בעיירה קטנה. כל עונה היא סיפור בפני עצמה, על עובדי ואורחי אתר נופש.

קומדיה מבית גרג גרסיה ("קוראים לי ארל", "לגדל את הופ") העוסקת בחייהם של העובדים והמבקרים במתחם קוטג’ים להשכרה בעיירה הררית קטנה. חברי הקאסט הקבוע מגלמים את דמויותיהם של העובדים ודיירי העיירה. מגוון שחקנים אורחים מגלמים את אורחי המתחם וכל פרק יתמקד באורח אחר.

17.4 סלקום טי וי.

 

יוניקורן / The Unicorn, סדרה חדשה

קומדיה חדשה בכיכובו של וולטון גוגינס (“המגן”, “סגני המנהל”). אלמן טרי נחוש להמשיך הלאה לאחר השנה הכי קשה בחייו, אך מבין במהרה שהוא עדיין לא מוכן לגדל לבד את שתי בנותיו ובאותה מידה לא מוכן לצאת אל עולם הדייטים, שם, כך הוא נדהם לגלות, הוא נחשב לסחורה חמה.

18 באפריל, יס קומדי, שש ורבע בערב

בית הפרחים

עונה שלישית לקומדיה האפלה על משפחה עשירה שמסתירה סודות במקסיקו סיטי

נטפליקס, 23 באפריל

 

Code 404

קומדיה בכיכובם של סטיבן גרהם ("אימפריית הטיילת") ודניאל מייז ("בשורות טובות"). חייהם של שני בלשים בכירים משתנים כאשר אחד מהם מוחלף על ידי אינטליגנציה מלאכותית.

29 באפריל, סקיי

קומדיות נוספות

איש העתיד

עונה שלישית לקומדיית המד"ב בכיכובו של ג'וש האצ'ינסון ("משחקי הרעב"). העונה כוללת מסע בזמן. סת' רוגן, שמפיק את הסדרה וכבר הגיח בסוף העונה הקודמת, נשאר גם לפרקים האחרונים (במהלך אפריל גם בערוץ אגו).

ננס אדום (Red Dwarf)
קומדיית המד"ב הבריטית האיקונית, שהעונה התריסר שלה שודרה בשלהי 2017, חוזרת עם ספיישל שממשיך לעקוב אחר מעלליהם של החברים השוהים בחללית כרייה הרחק מכדור הארץ.


Harley Quinn

עונה שנייה שמגיעה בזריזות לקומדיית האנימציה, העוקבת אחר מעלליה של נבלית העל

לברוח (Run)
ויקי ג'ונס, מחזאית וכותבת שעובדת בצמוד לפיבי וולר-ברידג' כבר שנים, כולל על "פליבג" ו"להרוג את איב", יוצרת לראשונה סדרה משלה שוולר-ברידג' היא אחת ממפיקיה וגם משחקת בתפקיד משנה. קומדיית מתח של HBO בכיכובה של מריט וויבר ("לא ייאמן"), המגלמת אישה בעלת חיים משמימים שמקבלת הודעת טקסט שמזמינה אותה לממש שבועת נעורים עם אהובה מהעבר. כמובן, משם הכל מסתבך. דונל גליסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות") מככב אף הוא (למחרת גם ב-HOT, yes וסלקום tv).


#blackAF

הסיטקום החדש של קניה באריס האיש שעומד מאחורי "שחור כזה" והספין-אופים "בוגרת כזה" ו-Mixed-ish (שלמרבה המזל טרם זכה לעיברות כמו "מעורבבת כזה"). השלוש, פחות או יותר, מבוססות על משפחתו האמיתית של באריס – גבר שחור שנשוי לאישה ממוצא מעורב (בת לאבא לבן ואמא שחורה), ויחד הם מגדלים את ילדיהם בעולם מלא בדעות קדומות.

עם זאת, ב-blackAF# באריס ישחק בפעם הראשונה ויגלם את עצמו בתוכנית המבוססת לחלוטין על חייו – כולל אשתו וששת ילדיהם, ותציג את הזווית שלו בנושאים כמו הורות, זוגיות, גזע ותרבות. על אף שבאריס ואשתו הספיקו להתגרש באוגוסט 2019, בתוכנית שנוצרה עוד לפני הם לגמרי נשואים, ומי שנבחרה לגלם את אשתו היא השחקנית ראשידה ג'ונס – שגם היא נצר לזוגיות מעורבת – אביה הוא המוזיקאי האפרו-אמריקני המוערך קווינסי ג'ונס ואימה היא השחקנית היהודייה-אמריקנית המנוחה פגי ליפטון. איך יתמודד עם הגירושים בעלילה? לא נתפלא אם בעונות הבאות – במידה ויוזמנו – הוא ישלב גם את זה.

מה שקורה בצללים (What We Do in the Shadows)

עונה שנייה לקומדיה המלבבת של ג'מיין קלמנט ("טיסת הקונקורד", "ליגיון") וטאיקה וואיטיטי (במאי "טיסת הקונקורד" ו"ת'ור: ראגנארוק"), עיבוד טלוויזיוני לסרט הפולחן שלהם על קורותיהם של ערפדים החולקים טירה אחת כבר מאות שנים. במקרה הזה: בסטטן איילנד, ניו יורק (בהמשך גם ב-yes).IFDrs1iuGmQ

Comments

comments

מה חשבת?