עונה חדשה לברוקלין 99, קומדיית אימה חדשה, ריפר, סדרה חדשה בכיכוב מה קשור, דרמה קומית של BBC, סדרה חדשה לרשף לוי, וקומדיה חדשה על כוכב וואן דיירקשן – קומדיות בטלוויזיה ליוני 2019

קומדיות בסלקום tv

שבת 1.6.19

סרט הקולנוע "גנגסטרדם" Gangsterdam
קומדיית אקשן, סטודנט צעיר מסתבך בעסקת סמים באמסטרדם

יום שני 3.6.19
סרט הקולנוע "עשיר בהפתעה" Crazy Rich Asians
קומדיה רומנטית

יום חמישי 12.6.19

סרט הקולנוע "פתאום משפחה" Instant Family
דרמה קומית מרגשת על זוג המחליט לאמץ שלושה ילדים בבת אחת

סרט הקולנוע "טקסי בהילוך חמישי" Taxi 5
קומדיית אקשן צרפתית

סרט הקולנוע "טוני ארדמן" Toni Erdmann
דרמה קומית מרגשת שהייתה מועמדת לפרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר

יום שבת 15.6.19
קומדיית אימה חדשה מבית HBO "לוס אספוקיז" Los Espookys
קומדית אימה (ספרדית) על חבורת חובבי סרטי אימה שמחליטים להפוך את התחביב למקצוע

יום שני 17.6.19

הסדרה הקומית "ריפר" Reaper S1+2
סדרה קומית. בגיל 21 סם מגלה שהוריו מכרו את נשמתו לשטן בטרם נולד והוא מחויב לעבוד עבורו כצייד ראשים.

יום חמישי 20.6.19

יעונות 1-3 של הסדרה הקומית המצליחה "שחור כזה" Blackish S1-3

סרט הקולנוע "מאוהב באשתי" Amoureux de ma Femme
דרמה קומית צרפתית. דניאל ואשתו איזבל מתקשים להבין כיצד חברם הותיק והגרוש הטרי מנהל מערכת יחסים עם בחורה צעירה מהממת
זמין בסינמה tv

סרט הקולנוע "בקשה מסתורית" A Simple Favor
מותחן קומי בכיכובן של אנה קנדריק ובלייק לייבלי

יום שישי 21.6.19
סרט הקולנוע "ברוכים הבאים לעולם שלי" Welcome To Marwen
קומדיה בכיכובו של סטיב קארל, קורבן של התקפה ברוטאלית, מוצא דרך טיפולית מופלאה שתעזור לו בתהליך ההתאוששות
זמין בסינמה tv

יום שלישי 25.6.19

עונה שנייה לסדרת המד"ב הקומית "איש העתיד" Future Man S2
אב בית ביום וגיימר בלילה נבחר על ידי מבקרים מסתוריים לטייל בזמן ולהציל את העולם מסכנת הכחדה

יום חמישי 27.6.19

סרט הקולנוע "אמריקה הירו" American Hero
קומדיית גיבורי על בכיכובו של סטיבן דורף

קומדיות בפרטנר TV

Reaper

החל מ-7 ליוני, בימי שני, בשעה 21:50 בערוץ VICE , בפרטנר TV.

קומדיה עטורת שבחים הכוללת 2 עונות. סם אוליבר (ברט הריסון) מתגורר בבית עם הוריו (אנדרו איירלי ואליסון הוסאק) באזור סיאטל ומחליט לנשור מהמכללה. הוא מבלה את שארית זמנו בהסתובבות ברחוב ובלשחק במשחקי וידאו. ביום הולדתו ה-21, סם מגלה שהוריו מכרו את נשמתו לשטן לפני הלידה, והוא חייב לעבוד בשירותו של השטן עד שימות.

קומדיות בהוט

 מ-4.6, ימי שלישי-רביעי ב-20:15 ב-HOT3, ובבכורה מה-30.5 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

מצולמים                                                                                                 סדרה חדשה

קומדיה דרמטית חדשה של HOT עם שלישיית "מה קשור" (ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי) כפי שמעולם לא ראיתם: שש דמויות הנמצאות בנקודות מפנה בחייהן, המתעדות את עצמן מול המצלמה בסיטואציות קיצוניות ובמונולוגים חושפניים תוך שימוש בשפה של "מחוברים". "מצולמים" נעה בין קומדיה פרועה לדרמה מרגשת בצורה שעוד לא נראתה בטלוויזיה.

החל מה-12.6, ימי רביעי בשעה 23:00 ב-HOT HBO, וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Picture shows: Marnie (CHARLY CLIVE)

Pure                                                                                                      סדרה חדשה

"Pure" היא דרמה קומית של ה-BBC ו-Channel 4, שיצרה קירסטי סוויין ("קליקה") על פי ספרה של רוז קרטרייט. ובכיכובה של הכוכבת הבריטית העולה צ'ארלי קלייב.

למארני (קלייב) בת ה-24 יש מחשבות מלוכלכות כל הזמן והיא לא יכולה לספר לאיש. היא סובלת מהפרעה טורדנית-כפייתית (OCD) המכונה "Pure O", שבה האובססיה שלה מתבטאת במחשבות מיניות טורדניות והכפייתיות שלה מיתרגמת לשורה של טקסים מנטליים סודיים שמשפיעים על חייה. ברגע של משבר, מארני אורזת תיק ועולה על רכבת ללונדון, בלי תוכנית פעולה ובלי מושג מה תעשה שם. בעיר הגדולה, מארני מגלה שהיא לא לבד.

בחיפוש אחר האני האמיתי שלה, מארני מוצאת קבוצת חברים חדשה עם מוזרויות משלהם – היא עוברת לגור עם שרין, חברתה הוותיקה שמסתתרת מאחורי חזות חיובית במיוחד. היא מתיידדת עם צ'ארלי, בחור שנמצא בגמילה מהתמכרות לפורנו שהרסה את חיי האהבה והקריירה שלו. עוד בחבורה – אמבר, עיתונאית בעלת מוניטין מפוקפק, והשותף שלה לדירה ג'ו, שאיתו חולקת מארני מתח מיני בלתי ממומש.

המבקרים בחו"ל שיבחו את הסדרה, שעוסקת ב-OCD בדרך שלא נראתה בעבר. "היא חכמה, שנונה ולעיתים – למרות התוכן שלה – תמימה ומקסימה" ("טיים"), "מצחיקה, מבלבלת ומשונה – ותוך שלושים דקות, מתפשטת מכל סטיגמה" ("הדיילי טלגרף").

לצדה של קלייב מככבים גם ג'ו קול ("כנופיית ברמינגהם"), אנת'וני וולד ("פליבאג"), קירן סוניה סוייר ("מראה שחורה") וניאם אלגר ("אם אב ובן").

 

החל מה-18.6, ימי שלישי בשעה 22:30 ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

לוס אספוקיז –Los Espookys                                                              סדרה חדשה

"לוס אספוקיז" ("Los Espookys") היא סדרה קומית חדשה של רשת HBO, ממוחם הקודח של המועמד ל"אמי" חוליו טורס ("סאטרדיי נייט לייב"), אנה פבריגה ("המופע של כריס גטהארד") וזוכה ה"פיבודי" פרד ארמיסן ("סאטרדיי נייט לייב", "פורטלנדיה") שאף מככבים בסדרה.

את "לוס אספוקיז" מפיק גם היוצר האגדי של "סאטרדיי נייט לייב" לורן מייקלס, שגרף 16 פרסי "אמי" על עבודתו ואף שיתף פעולה עם ארמיסן ב"פורטלנדיה", תוכנית המערכונים המשודרת ב-HOT.

"לוס אספוקיז" היא לא עוד קומדיה שגרתית: הסדרה, שדוברת ברובה ספרדית, עוסקת בקבוצת חברים שהופכת את אהבתם לאימה לעסק יוצא דופן – לספק חוויות אימה למי שזקוקים להן.

רנלדו (ברנרדו ולסקו) הוא חובב אימה שמקים סטארט אפ ייחודי עם חבריו – אנדרס (טורס), אורסולה (קסנדרה ציאנגרוטי) וטאטי (פבריגה), המתגוררים במדינה דרום-אמריקאית בדיונית. יחד עם דודו, טיקו (ארמיסן), מחנה מכוניות באל.איי, ה"לוס אספוקיז" מנסים להוציא לפועל שלל פרויקטים מצמררים – מגירוש שדים מזויף, דרך מפלצת-ים שנצפית מהחוף ועד סצנות מפחידות באחוזתו של מיליונר מנוח.

החל מ-23.6, ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT קומדי סנטרל

ברוקלין תשע-תשע – עונה 6 – Brooklyn Nine-Nine                              עונה חדשה

"ברוקלין תשע-תשע" ("Brooklyn Nine-Nine") היא סדרה קומית של רשת Fox מבית היוצר של המפיקים והתסריטאים זוכי ה"אמי" דן גור ומייקל שור ("מחלקת גנים ונוף"). העונה השישית של הקומדיה המופרעת, שגרפה שני פרסי "גלובוס הזהב" (הקומדיה הטובה ביותר והשחקן הטוב ביותר בקומדיה), שני פרסי "אמי" ופרס בחירת המבקרים, מגיעה ל-HOT קומדי סנטרל.

החל מה-27.6 (פרק כפול), חמישי ב-20:15 ב-HOT3, ובבכורה ב-24.6 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

נחמה                                                                                                                סדרה חדשה

"נחמה" – בדרמה הקומית החדשה והמרהיבה של HOT, נוגע רשף לוי ("הבורר", "איים אבודים", "אהבה קולומביאנית)" בפחד הכי גדול של כל הורה: לגדל את הילדים לבד.

באמצע החיים כשהוא איש הייטק מצליח אבל מתוסכל, תפנית לא צפויה מותירה את גיא נחמה (לוי), אב חד-הורי לחמישה ילדים. ודווקא בעיתוי הקריטי הזה, הוא בוחר להגשים חלום ישן – לעזוב את עבודתו ולכבוש את עולם הסטנדאפ עליו ויתר לפני שנים. אל רשף מצטרפים שלום מיכאלשווילי, בתפקיד ענק כאחיו של גיא, וגם ערן זרחוביץ', גאלה קוגן, לירון ויסמן, שלומי קוריאט, יובל סגל, יובל שרף, גילה אלמגור וכוכבים נוספים.

החל מה-30.6 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

רמי יוסף סטנדאפ

ספיישל הסטנד אפ הראשון של הקומיקאי רמי יוסף ברשת HBO, צולם לפני קהל חי בניו יורק באביב האחרון והופק על ידי ג'ארד קרמייקל ויוסף עצמו.

הסטנדאפיסט המוסלמי כיכב בין השאר ב"מר רובוט", ב"למה דווקא הוא" וב"אל דאגה, הוא לא יגיע רחוק ברגל", השתתף בתוכנית הלייט-נייט של סטיבן קולבר ויככב בקרוב בתוכנית משלו, "רמי".

קומדיות ב-yes

 

ימי שבת ב-17:50 ב-yes Comedy (החל מ-01.06.2019)

זוג פלוס סלב / Happy Together

קומדיה המבוססת על חוויותיו של כוכב וואן דיירקשן הארי סטיילס. כוכב פופ צעיר עובר לגור עם מנהל החשבונות הנשוי שלו, והזוג הבוגר נאלץ להתחבר להוויה הצעירה של הנער.

 ימי שלישי ב-22:00 ב-yes EDGE (החל מ-04.06.2019)

פסיכולוג לרגע / Hang Ups 

קומדיה בכיכובו של סטיבן מנגן מ”אפיזודס”. מנגן מגלם פסיכולוג כושל שסוגר את הקליניקה שלו, ומתחיל לנהל מפגשי בזק מקוונים, שמשתבשים בגלל החיים האישיים הסבוכים שלו.

ימי רביעי ב-22:30 ב-yes EDGE (החל מ-12.06.2019)

אובסקסיה / Pure

דרמה קומית על נערה סקוטית שעוברת ללונדון, העיר הגדולה, ומנסה לנווט את חייה בה. היא עושה את זה תוך כדי שהיא סובלת מהפרעה טורדנית-כפייתית (OCD), שסובבת עירום וסקס.

ימי שבת ב-22:30 ב-yes EDGE (החל מ-15.06.2019)

מפחידוס / Los Espookys

קומדיה דוברת ספרדית של HBO. קבוצת חברים חובבי אימה מחליטים להפוך את האהבה שלהם לאימה לעסק, ומספקים אימה להשכרה לכל המעוניין.

קראו עוד:

קומדיות בטלוויזיה  חודש מאי

קומדיות בתיאטרון (עמוד מתעדכן)

קומדיות מומלצות לצפייה ישירה (קישורים)

 

 

Comments

comments

מה חשבת?