רבל ווילסון בקומדיה רומנטית על קומדיה רומנטית, אדם סנדלר מצויר, וויטני קאמינגס עושה סרט (אוי לא!) וחדשות ישראליות על אדיר מילר (סליחה)

מורדת ללא מטרה

תקשיבו רגע. מה אם היה סרט… על מישהו… שנכנס לסרט? טה-דם! אה, היו כבר מלא כאלה כמו ״פלזנטוויל״, ״אחרון גיבורי הפעולה״ ורק בשנה שעברה The Final Girls? טוב, מה עם סרט על מישהי שנכנסת לקומדיה רומנטית, כזה היה? אז יהיה. כן, רבל ווילסון (פיץ׳ פרפקט, מסיבת רווקות) תככב בתור אישה צינית שהחיים שלה הופכים להיות קומדיה רומנטית. למרות שהיו הרבה כאלה סרטים, זה יכול להיות טוויסט מעניין על ז׳אנר שיש הרבה מה לצחוק עליו.

מקור: The AV Club

האדם המצויר

תגידו מה שאתם רוצים על אדם סנדלר, אבל הוא לא עצלן. כאילו הוא כן בקטע של ליצור, לכתוב או לשחק, אבל לא בקטע של להוציא מלא סרטים. סנדלר, שסרטו החדש The Do-Over יוצא בקרוב אקסקלוסיבית לנטפליקס, אמר השבוע שהוא עובד על קומדיה משפחתית מצוירת, מה שמפתיע כי זה לא נותן לו הזדמנות ללכת למקום טרופי בתירוץ של צילומי סרט. הפעם האחרונה שסנדלר היה בסרט מצויר זה היה Eight Crazy Nights, סיפור חנוכה שמנסה לשלב טרגדיה משפחתית עם בדיחות על איילים מחרבנים (רגע של כנות: בכיתי בסרט הזה כמה פעמים).

8CN17

מקור: Splitsider

קאמינג סון

למה גברים תמיד אומרים שנשים לא מצחיקות? מאיפה הגיע הסטריאוטיפ הזה? רבים אומרים שזה בגלל פחד מנשים מצחיקות או חוסר הזדמנות לנשים בתחום הקומדיה, אבל אולי זה פשוט בגלל שהם ראו יותר מדי דברים של וויטני קאמינגס? קאמינגס, שעומדת מאחורי ההפלות הטלוויזיוניות ״וויטני״ ו״מרוששות", שמשום מה משודרות בארץ בערוץ שבו המילה ״קומדי״, במקרה עובדת עכשיו על סרטה הראשון כבמאית, The Female Brain, שמבוסס על ספר מדעי על ההבדל בין איך נשים וגברים חושבים. הלוואי שאיימי שומר תוציא עוד סרט עד אז.

מקור: Variety

רעיון אדיר

ולסיום קצת חדשות מהארץ, כי זו הארץ שלנו גודאמיט, וגם כי היה שבוע די דל. הקומיקאי אדיר מילר עובד על סדרה חדשה בקשת, ארבע שנים אחרי שרמזור הסתיימה (כל-כך חיכיתי!), בשם ״צומת מילר״. לסדרה כמובן אין שום קשר לדרמת הפשע המוערכת של האחים כהן, אלא תהיה עוד סדרה על חייו של קומיקאי שמשחק את עצמו. בסדרה ישתתף גם גל זייד, שלדעתי הוא אחד השחקנים הכי טובים בארץ וממש מצחיק.

מקור: מאקו

Comments

comments

מה חשבת?