השבוע במבזק, מלא חדשות טלוויזיה! אדם סקוט וקרייג רובינסון נלחמים ברוחות, אליסון ברי ומארק מרון מצטרפים לליגת היאבקות, עסיף מנדבי מקבל איומי מוות וזאק בראף מקים סטארט-אפ! כל אלה עלילות של סדרות ולא דברים שקורים באמת

 

משהו רוחני

אחרי שתם הסיוט הבינלאומי הארוך שהוא הרימייק הנשי ל״מכסחי השדים״, אפשר להירגע: גברים חוזרים לתחום הלחימה בשדים. ספציפית, הגברים אדם סקוט (״מחלקת גנים ונוף״, עוד מלא דברים מצחיקים) וקרייג רובינסון (״המשרד״, עוד מלא דברים מצחיקים) שיככבו בסדרה קומית חדשה ברשת פוקס בשם Ghosted (שום קשר לקומיקס בעל אותו השם). הצמד ישחק שני סוכנים שחוקרים פעילויות לא מוסברות בלוס אנג׳לס, כשרובינסון הוא סקפטי וסקוט מתואר כ״מאמין אמיתי״ בדומה למאלדר וסקאלי, מה שאומר: צפו להרבה מתח מיני בין השניים.

מקור: The AV Club

WWTF

זוכרים שלפני כמה חודשים דיווחתי פה על איך ג׳נג׳י כהן, יוצרת ״כתום זה השחור החדש״ ו״העשב של השכן״, יוצרת סדרה קומית בשביל נטפליקס על GLOW, ליגת ההיאבקות הטלוויזיונית לנשים משנות השמונים? לא? לא נורא. השבוע הצטרפה לקאסט מישהי שאני בטוח לא אתנגד לראות בספנדקס (הערה סקסיסטית נמחקה) אליסון ברי, הלוא היא אנני מ״קומיוניטי״ ודיאן מ״בוג׳אק הורסמן״ (ולא ברי לארסון, כמו שאנשים חושבים). ברי תשחק שחקנית מובטלת שמוצאת הזדמנות אחרונה להגשים את חלומה על ידי הצטרפות לליגה. עוד אושיה קומית שהצטרפה לקאסט השבוע היא הקומיקאי ופודקסטאי העל מארק מרון, שישחק במאי הוליוודי כושל שצריך לנהל את הליגה. יש להניח שכל פרק הוא ייקח הפסקה מהעלילה כדי לדבר על החתולים שלו או על איך לא נתנו לו להיות ב-SNL.

מקור: Variety ו-Splitsider

aasif

יור מאמה סו פתווה

השחקן והקומיקאי עסיף מנדבי, אותו אתם אולי זוכרים מתקופתו ככתב של הדיילי שואו, ואני מקווה שאתם לא זוכרים מהופעתו בעיבוד של מ. נייט שאמלאן ל״אוואטאר״, עובד על סדרה חדשה לרשת שואוטיים על נושא שמאוד פשוט לצחוק עליו: האסלאם. מנדבי יכתוב את הסדרה יחד עם עם שותפו לכתיבת ״על הקצה״ של HBO ויככב בתור קריקטוריסט כושל שהאיום מוות על חייו נהיה הדבר הכי טוב שקרה לו. העלילה כמובן קיבלה השראה משלל השערוריות לגבי קריקטורות של מוחמד, ואני בטוח שהסדרה לא תיצור שום שערוריות בכלל.

מקור: Deadline

נו סקראבס

זאק בראף, שזכור לכולנו לטובה מ״סקראבס״ ולרעה מ״גרדן סטייט״, הולך להחזיר את הפרצוף הרגשני שלו למסכי הטלוויזיה בפיילוט חדש ב-ABC שקרוי טנטטיבית Start-Up. הסדרה מבוססת על פודקאסט (כי זה עבד כל-כך טוב שעשו סרט מפודקאסט) ותעסוק באב ובעל (בראף) שמחליט פתאום באמצע החיים להתפטר ולהקים עסק משלו. הפיילוט ייכתב על ידי מאט טארסז שכתב בעבר פרקים של ״סקראבס״. נקווה שזה יצליח ולא יהיה את המוזיקה העצובה הזו.

מקור: TV Line

Comments

comments

מה חשבת?