למה פרינס לא רצה להיות בסימפסונס? וגם: נטפליקס אולי עושה עוד קיץ אמריקאי חם ורטוב, וויל פרל משחק נשיא שהוא לא בוש ואיזה זוג קומיקאים התמסטל מדי בשביל להופיע ב-4/20?

 

יילו ריין

פרינס, שמת בשבוע שעבר, זכור בתור הרבה דברים. גאון מוזיקלי, מולטי-אינסטרומנטליסט, זיין, גמד וכמובן רגזן חסר חוש הומור (הוא ידוע בתור האמן שסירב הכי הרבה פעמים לתת לווירד אל לעשות עליו פרודיה). לכן זו לא הייתה הפתעה שאל ג'ין, השואוראנר של ״משפחת סימפסון״, חשף השבוע שכשהציעו לפרינס הופעת אורח בסדרה האגדית הוא סירב. הפרק היה אמור להיות המשך לפרק מהעונה השלישית שבו הומר פוגש אדם משוגע שמשוכנע שהוא מייקל ג׳קסון, ודובב על ידי מייקל ג׳קסון. הדמות הייתה אמורה לחזור, רק הפעם לחשוב שהיא פרינס. ג׳ין שיחרר בטוויטר תמונות של התסריט שנכתב על ידי מספר כותבי סימפסונס כולל קונאן אובריאן, שלפני שהיה מנחה לייט נייט כתב כמה מהפרקים הטובים בסדרה. אחד מהקטעים מהתסריט מראה את פרינס מדבר עם אחותה של מארג׳, סלמה, ויורד על הסרטים של עצמו. בקטע סימפסוני קלאסי סלמה מזכירה את Sign O' The Times ופרינס מודה ״אפילו אני לא ראיתי את זה״. זה כנראה היה הרגע שבו פרינס סגר את התסריט וחזר לעשות סקס.

מקור: Rolling Stone

עוד קיץ חם

בקומדיית הקאלט המעולה Wet Hot American Summer יש סצנה שבה מדריכי המחנה מתכננים מפגש בעוד עשר שנים ומתווכחים מתי לקבוע אותו. אחד מציע לקבוע בתשע כדי שכולם יגיעו לשם בתשע וחצי, אחר אומר שפשוט כולם make it their beeswax to be here by 9:30. אז עכשיו נראה שכולנו נצטרך to make it our beeswax להיות שם כי נטפליקס אולי הולכת לעשות סדרת המשך לסדרת הפריקוול שלה לסרט, הפעם עשר שנים אחרי הסרט. זאת אומרת שהשחקנים בני הארבעים ישחקו בני עשרים פלוס במקום בני נוער. תתכוננו לעוד הרבה קופסאות שימורים מדברות ולזיון מקררים!

Wet-Hot-American-Summer-McKinley-wet-hot-american-summer-38617372-960-480

מקור: The AV Club

הנשיא פרל

כשוויל פרל שלט ביד רמה ב-SNL בזמן שנות האלפיים המוקדמות, הוא חיקה את ג'ורג' בוש בצורה כל-כך מצחיקה, שזה עדיין החיקוי שרוב האנשים חושבים עליו שהם חושבים על בוש. ובכן, השחקן העסוק הולך לשחק נשיא אמריקאי שונה בקרוב בסרט Reagan שיעסוק באופן מפתיע ברונלד רייגן. פרל יגלם את רייגן בזמן הקדנציה השנייה שלו, כשהוא כבר התחיל לחוות שיטיון, ומתמחה בבית הלבן משכנע אותו שהוא שחקן שמשחק את הנשיא בסרט (אני לא חושב שזה קרה באמת). נראה איך יתמודדו עם סרט כזה השמרנים באמריקה, שעדיין מעריכים את האידיוט חובב סוכריות הגומי.

מקור: Variety

לוק-גראס ברוס

בשבוע שעבר חגגו ברחבי העולם את עשרים באפריל, יום המריחואנה הבינלאומי. צמד הקומיקאים התאומים האחים לוקאס, שאתם אולי תכירו מהופעות בתוכניות אירוח שונות או מ״22 ג׳אמפ סטריט״, וידועים בחיבתם לסם הקל, התכוונו לעשות מופע מיוחד בתאריך הזה בדנבר הוויד-פרינדלית. אבל אז קרה הבלתי ייאמן – הם התמסטלו יותר מדי! האחים סיפרו שאחרי אכילת כמה ״אדיבלס״ הם היו הרבה יותר מדי מסטולים בשביל להופיע, ובתור קומיקאי אני בהחלט יודע איך זה! פעם אכלתי שלושה באנגים ולא יכולתי לזכור כלום.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?