ג'וני נוקסוויל יככב בסרט חדש וכנראה ייפצע הרבה, ג'ון ליתג'ו ומל גיבסון אולי ישחקו את ההורים של וויל פרל ומארק וולברג, ויש גם סדרות חדשות מבית וויל פרל ומליסה ומקארת'י ובעלה

.

הי, אני ג'וני נוקסוויל וזה… סרט גרוע

ג'וני נוקסוויל התחיל את הקריירה שלו כחלק מהתכנית "ג'קאס", שם הוא גרם לכאב רב לעצמו, עד שעבר לקריירת משחק וגרם לכאב רב לקהל, דבר שהוא ימשיך לעשות עם סרט קומדיה חדש בשם Action Park. הסרט נקרא על שם פארק אמיתי בניו ג'רזי שהיה ידוע בהיותו מאוד לא בטיחותי, שזה כמובן שלוש מילים שגורמות לנוקסוויל להקשיב. הסרט ייכתב על ידי נוקסוויל ושניים מכותבי "סיליקון וואלי" ומתואר על ידי נוקסוויל כניסיון לעשות "קומדיה גדולה וכיפית של שנות השמונים" ו"מה היה קורה אם במקום לעשות את ג'קאס היינו פותחים פארק שעשועים". אז צפו להרבה חבטות בביצים שלא מספקות כמו שהן אמורות להיות.

מקור: Deadline

עובדים קשה או בקושי עובדים, הא?

איש חכם אמר פעם שיש שלושה סוגים של סיטקומים ברשתות: מקום עבודה, זוגיות ומשפחה שצריכה להחביא חייזר. רשת פוקס השיגה לעצמה השבוע שני פיילוטים מהסוג הראשון. הראשונה היא LA —> Vegas בהפקתו של וויל פרל, שמתרחשת כמובן בטיסה מניו יורק לבוסטון, אה סליחה, לוס אנג'לס ללאס וגאס ועוסקת בחבורה של "אנדרדוגס שמנסים למצוא את מקומם בעולם" ומקווים "לחזור מנצחים בקזינו של החיים". מה שזה לא אומר.

הפיילוט השני נקרא Type A ומבוסס על ספר בשם Assholes: A Theory ועוסק בקבוצה של יועצים שעושים את "העבודה המלוכלכת" בשביל חברות, כלומר פיטורים ובישור כל מיני בשורות רעות כאלה. הפיילוט נכתב על ידי לזלי ווייק-וובסטר שכתבה בעבר בשביל "הבחורה החדשה".

מקור: Splitsider

2 גבר 2 גבר

ואם כבר מדברים על וויל פרל, זוכרים את הסרט שבו הוא ומרק וולברג שיחקו טיפושים שונים שבהתחלה רבו ואז למדו להסתדר אחד עם השני ולעבוד ביחד? לא, לא "החבר'ה האחרים", אני מדבר על "גבר גבר" הקומדיה שבה שיחקו אב חורג ואב ביולוגי לזוג ילדים. זוכרים את זה? גם אני לא. אבל מתברר שזה הרוויח מספיק כסף כך שהוליווד מתכננת לזה סרט המשך ויש להם שני שחקנים מאוד מעניינים בדיבורים לתפקידים בסרט: מל גיבסון הידוע מלהיטים כמו "נשק קטלני" "לב אמיץ" ו"הלוואי שיאנסו אותך חבורה של כו*ים", וג'ון לית'גו, כוכב "מפגשים מהסוג השלישי" והשחקן האמריקאי הכי בריטי (סורי, קווין קליין). לא ידוע עדיין אם הם ישתתפו בסרט, או אילו דמויות הם יגלמו, אבל אפשר להניח שהם יגלמו את האבות של וולברג ופרל, ואני מניח שגיבסון יהיה האבא של וולברג כי יש להם תחומי עניין משותפים.

מקור: The AV Club

פלקון פאנץ'

הזוג הנשוי מליסה מקארת'י ובן פלקון אוהבים לעבוד ביחד. בין אם הוא מופיע בתפקידים קטנים בסרטים שלה כמו ב"מסיבת רווקות" או "עצבניות אש" או מביים אותה בסרטים כמו Tammy או "הבוסית". ממש כמו שאני כותב את המבזק הזה עם אשתי שמתה לפני 17 שנה. בכל מקרה, רשת פוקס הזמינה פיילוט לסיטקום חדש בהפקתם של הזוג. Amy's Brother תעסוק במשפחה "לא קונבנציונלית" שנוצרת לאחר שאחותו של איס עסקים מצליח שלא דיברה איתו שנים, עוברת לגור איתו ומביאה את הילדים שלה. אם הטלוויזיה האמריקאית תמשיך ככה בקרוב יגמרו להם הרעיונות לעוד משפחות "לא קונבנציונליות" לעשות עליהן סדרות.

מקור: Variety

 

Comments

comments

מה חשבת?