סטנדאפ וקומדיה השבוע | 29/9 – 5/10

דניאל רצ'קובסקי מרים את ה'כולי עלמא' לפני שהוא יורד מהארץ, מרתון סטנדאפ מיוחד לרגל ראש השנה, טל ומיכל חולקות במה לזכר כישלון מרד גטו ורשה, הרצאות מפגרות שיעשו לכם טוב בלב ובפינת הסלב: שלומי קוריאט הגב-גבר. מי אמר מצחיק ולא קיבל?

שני | מרימים לדניאל רצ'קובסקי בכולי עלמא

ימי שני ב'כולי עלמא' מוקדשים לסטנדאפ, כבר טוב. שלוש פעמים בחודש תוכלו להנות שם מערבי אלתורים מצוינים ואילו ערב אחד בחודש מוקדש למופע באורך מלא. זאת הזדמנות מצוינת לראות סטנדאפיסטים בתהליכי גדילה מתנסים באתגר הלא קטן של להחזיק קהל במשך שעתיים ואף יותר. השבוע נזכה למופע של עלם החן דניאל רצ'קובסקי. בחור צעיר, בסך הכל 22 וכבר אין לו רגע דל. הוא יודע שנועד לסטנדאפ עוד מתחרות הכישרונות הצעירים בכתה ד' ואכן עלה על במה ברגע שהחוק אפשר את זה. מגיל 18 הוא מסתובב על הבמות של הגדולים. הוא הספיק לכתוב חומרים כבר לכמה תכניות טלוויזיה ביניהן "פעם בשבוע עם תם ואהרון". השבוע הוא עוזב את הארץ, בתקווה לתמיד לדבריו, כך שיתכן מאד וההופעה הזאת תהיה ההזדמנות האחרונה בהחלט לצפות בו בלייב. אוהד עמיחי וגיא אדלר שמחממים הם עלמי חן חמדמדים כשלעצמם. אין לי ספק שיהיה ערב היסטרי וזה אפילו בחינם. איך?! מכתבי תודה אפשר להעביר לנו בתגובות.

שני, 30/9, 21:00 מתחילים

"כולי עלמא" מקווה ישראל 10, תל אביב

שני | סטנדאפיסטים בכל הצבעים לרגל ראש השנה

עוד אירוע מרנין לרגל ראש השנה הוא מרתון סטנדאפ חגיגי  שייערך בסטארדאסט. שלוש שעות, תשעה סטנדאפיסטים בכל הצבעים, מכל המינים, כל העדות וכל המגזרים. הכל בוייבים מעולים ובליווי אלכוהול ונשנושים. יעלו ויבואו: מתן וייסמן, נועם בצר, כאמל על חלבי, ערן גונן, ליאור הבר, דארת' ווידר, נועה אנגל, שמואל ב' ושמעון רייצ'ק. חלקם מופיעים כאן לראשונה במדור, את חלקם כבר חשפנו בפניכם בעבר. חלקם צעירים ותמימים במקצוע ובחיים וחלקם כבר בעלי ניסיון. דבר אחד משותף לכולם: הם מצחיקים! גם הערב הזה הוא בחינם מה שלדעתי מציב שיא חדש של פרגון. כל הכבוד לאנשי הסטנדאפ הנדיבים. הלוואי ושאר בעלי המקצועות יקחו דוגמה מכם (ובראשם הפסיכולוג שלי).

שני, 30/9, מ 21:30 ועד 00:30

"סטארדאסט" אלנבי 35, תל אביב

רביעי | טל ואופיר בסטנדאפ חצי חצי לזכר כישלון מרד גטו ורשה!

מה יש להגיד? they had me at גטו ורשה. שתי פרגיות עסיסיות (זה בסדר לכתוב ככה?) צעירות ומלאות מרץ, דור שלישי לניצולי שואה, חוש הומור מפותח, חצי תלתלים חצי בלונז' ואין סוף מוטיבציה. גירל-פאוור בתצורתו הצבעונית ביותר. אז חצי אחד הוא טל מיכלוביץ' שכבר כיכבה כאן במדור והחצי השני שלה (לפחות לאותו הערב) היא אופיר סגרסקי. יש הרבה מה לכתוב על כל אחת מהן. האחת שחקנית, תסריטאית ויוצרת בחסד. השנייה כוכב עולה בשמי הסטנדאפ, עיתונאית, תל אביבית שניצחה את ההיפסטריה ועוד הרבה סופרלטיבים שנשאיר לכם לגלות לבד. את השתיים תחמם אמזונה נוספת העונה לשם טל זלוטי. שחקנית צעירה ומסקרנת שעושה רושם שעוד תשמעו גם עליה. כל התענוג הזה יעלה לכם שלושים כסף טבין ותקילין.

רביעי, 2/10, מ 21:00 ועד 23:00

"קולנוע קנדה", חצרים 15, תל אביב

חמישי | הרצאות מפגרות לאנשים חכמים

האירוע הבא הוא האירוע החם ביותר של השבוע ואני לא משוחדת. מדובר לגמרי במקרה באירוע שמופק בשיתוף עם האתר שלנו הלא הוא האתר הלוהט ביותר ברשת האינטרנט כולה (נראה אתכם מנסים להכחיש). הקונספט של הערב הוא הרצאות מצחיקות. הרצאות שהן פארודיה, פארודיות שהן הרצאות ועוד כל מיני ביטויים של פיגור בתצורה של הומור ולהפך. אחת ההרצאות תעסוק למשל בדרך יצירתית במיוחד להגיע לחופש כלכלי – לגור עם ההורים. הרצאה אחרת (בנושא סקס) תינתן מפי הסקסולוגית אירינה מרקוביץ' חלדייץ שהיא בעצם גבר בכלל. עזבו אתכם, אל תשאלו שאלות. פשוט תגיעו. על הבמה תזכו לראות את זיו פניהם החינניות של: תומר שרון (האחד והיחיד!), יונתן עמירן (כנראה שגם הוא אחד ויחיד), אלון מזרחי, מורן (V) ברמן, איתי עמוס, דניאל עוז, דור איטח, דרור ניר קסטל, נדב קרשונז וכפיר קורנר. שורה מרשימה של אחדים ויחידים שאתם לא רוצים לפספס. האירוע בחינם!

חמישי, 3/10, מ 21:00 ועד 23:30

השומר 3, תל אביב

 שבת/חמישי | שלומי קוריאט החרוץ נותן לכם בראש

יצא לי פעם למלצר בבית קפה שכוח אל אחד בפתח תקווה. הדבר הכי מרגש שאני זוכרת מהעבודה שם היה הבוקר בו שלומי קוריאט נכנס לאכול ביחד עם אישתו. דאגתי שהתפוזים יהיו הכי טריים, שהעין הרכה תהיה אשכרה רכה ושלא יהיה פירור מיותר בשולחן לאורך כל הארוחה. למה טרחתי כל כך, אתם שואלים? ובכן, כי אני מעריכה את הבחור. נתחיל מזה שמדובר בטלנט ענק. נמשיך עם זה שמדובר בבחור סופר חרוץ. הוא לא נח על זרי הדפנה ומתמיד בפיתוח הקריירה שלו כבר שנים רבות. קוריאט למד משחק בבית צבי ולאחר שסיים חבר לאופיר לובל ויובל סמו שהרכיבו ביחד את "שלישיית פרוזאק". ב2003 הם זכו בקטגורית הבידור של 'טקס אנשי השנה'. לאחר ההצלחה בסטנדאפ הוא פנה למשחק. ראינו אותו בתפקידים שונים בקולנוע ובטלוויזיה שאולי הזכור ביניהם הוא הדמות של אבי הטחול מ'הבורר'. אחר כך שיחק גם בתיאטרון הבימה, בתאטרון באר שבע, בפסטיגל ועוד. כיום מזוהה עם הדמות של מורדי שנולדה מהתכנית 'שנות ה80'. הדמות הזאת פרסה כנפיים ונהייתה לדמות אייקונית בפני עצמה. בקיצור, הבחור לא נח. אנחנו, מה 'כפת לנו? נראה שהשנים רק עושות לו טוב. יש לכם אותו חמישי בראשון לציון ושבת בבאר שבע. מחיר כרטיס הנו 100 ש"ח והזמנות ניתן לבצע מכאן.

ראשון לציון: חמישי, 3/10, מתחילים ב 21:30

אולם "מופת" שדרות רוטשילד 60, ראשון לציון

באר שבע: שבת, 5/10, מתחילים ב 21:30

"מרכז הצעירים" הרצל 12, באר שבע

Comments

comments

תגובה אחת

מה חשבת?