סטנדאפ וקומדיה השבוע | 6.10 – 12.10

כפרות לחוד ודחקות לחוד. דווקא בשבוע של יום כיפור כדאי לאזן את האנרגיות עם קצת הומור מרפא לנפש. אז מה יש לנו השבוע? עידן ניידיץ נותן בראש, אסף מור יוסף ושוב ניידיץ סוגרים את הצום בחיוך, אסי כהן בפינת הסלב ונועה מנור החמודה סוגרת את השבוע עם גירל פאוור בניחוח פולני

שני | נקמת הסטנדאפיסטים החנונים מכה שנית

עידן ניידיץ הוא דמות חדשה במדור, דמות שגיליתי ממש לא מזמן ועל הגילוי הזה אני מבסוטה עד מאד. הסיפור שלו הוא סיפור שחוזר הרבה בקרב סטנדאפיסטים. הוא גדל כילד חנון שקט וביישן עם מעט בטחון עצמי והרבה תוכן שנון שעובר במוח. הוא החל לעסוק בסנטדאפ מאוחר. זה התחיל מפעילות פייסבוקית ענפה שקנתה לו מעל עשרים אלף עוקבים. בהמשך עשה אחד ועוד אחד והבין שאם זה טעים להם בדיגיטלית, אין סיבה שלא יהיה להם טעם בלייב. הנתונים מראים שהוא צדק, הקהל אוהב ומפרגן. החומרים שלו כתובים היטב. מגוונים, מקוריים, לא חוזרים על עצמם, מהודקים ומנוסחים בעברית של אנשים שמכבדים את השפה העברית. אם בא לכם לראות מופע מרענן של דמות פחות מוכרת אבל לגמרי לא פחות מצחיקה, הקליקו כאן. מחיר הכרטיס הנו שישים שקלים, למקרה שתהיתם.

שני, 6.10, מתחילים ב 21:30

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

שני | אסי כהן בודק חומרים ונותן במה לצעירים

אם יש מי מבין הקוראים שצריכים שאציג להם את אסי כהן אז היי, ברוכים הבאים למדינת ישראל, כל הכבוד על מיומנויות הקריאה המרשימות שלכם. מישהו זוכר איך הוא התחיל? אסי התחיל את דרכו ב"דומינו גרוס" אי שם בתקופה שקומדי סטור עוד הייתה בפריים טיים. ב99 נולד הצמד "אסי וגורי" שלו ושל גורי אלפי. החומרים שלהם נהיו לפנינת קאלט של התרבות הישראלית כמו כמעט כל דבר שנגע בו. אחר כך באה 'רק בישראל', אחר כך "שידורי המהפכה", בין לבין הוא התחיל לשחק בקולנוע ועשה עבודה מבריקה שזיכתה אותו בפרסים רבים. "יוסי וג'אגר", "הכוכבים של שלומי", "אהבה קולומביאנית" החד פעמי ועוד. אחר כך באו הסדרות: "אהבה זה כואב" עם דנה מודן, "מסודרים" המיתולוגי ועוד כהנה וכהנה. ב2011 הצטרף לקאסט של 'ארץ נהדרת' והשאר כבר באמת היסטוריה. המופע המדובר הוא מופע בדיקת חומרים שבו מארח אסי שני כוכבים עולים בשמי הסטנדאפ הישראלי: כרמל נצר ודור כאהן. כרמל היא אלופת ישראל באימפרוביזציה לשנת 2015. בכללי היא אחת כזאת שמרבה להצטיין ולזכות באותות ומופתים אבל אל תתנו לזה להרים לכם את המגננות. הבחורה מוכשרת ועם ים תשוקה לתחומה. עושה רושם שכל פרס שקצרה ברינה, נזרע קודם בעבודה קשה.  דור כבר התארח במדור על תקן חמוד-על שהוא לא פחות מצחיק. כנראה שגם אסי חושב כמוני. גרייט מיינד'ז? כרטיס יעלה לכם 55 שקלים במוקדמות ו 65 במקום וכדאי שתמהרו כי נשארו מקומות בודדים בלבד. כרטיסים כאן.

שני, 26.9, מ20:00 ועד 23:00

"בר הפרה" מושב שבי ציון

רביעי | סוגרים את הצום בטוב

בין אם אתם בולסים ביום כיפור או צמים ביום כיפור, הדרך הנכונה לסגור את יום כיפור העצוב היא בסטנדאפ שמח! שיפט בסגנון יום הזיכרון-יום העצמאות שמותאם בדיוק לנפש הישראלית שוחרת הריגושים. יעלו ויבואו: עידן ניידיץ שמככב במדור זו הפעם השנייה השבוע ואסף מור יוסף. איש קורע עם שם בעל מצלול מוזיקלי במיוחד. מור יוסף סלל דרך אלגנטית ומרשימה לפסגת הסטנדאפ הישראלית. הוא הופיע ב"מועדון" עם שחר חסון, ב"חומר טוב" בביפ ועוד כל מיני תחנות בדרך שהובילו אותו כמו דומינו ראלי היישר למקום המכובד שהוא נמצא בו היום – עשרות הופעות בחודש עם קהל נאמן שחוזר שוב ושוב לעוד. מור יוסף הוא לא רק קומיקאי מוכשר אלא גם שחקן. הקסם שלו לא נעוץ רק בטקסטים ובפאנצ'ים אלא גם באופן ההגשה המעולה שלא מותיר אף כסא בקהל אדיש. בחירה מצוינת למי שמבקש לחתום את כיפור בחיוך.

רביעי, 9.10, מתחילים ב 21:00 ועד 23:00

"סוקולובסקי בר" סוקולוב 45, חולון

חמישי | פותחים סופ"ש עם יוסי גבני

יוסי גבני יקירנו חוזר לסטנדאפ פקטורי עם מופע מלא, ארוך מהודק ומושקע. גבני הוא קצת כמו פיצה, כולם אוהבים אותו בלי קשר לדת גזע מין או תחומי עניין. איך אפשר שלא? ההומור שלו הוא פלורליסטי ומאוזן. כשהוא צוחק על עדה מסוימת, למשל, הוא תמיד מקפיד לומר מילה על החוזקות של אותה העדה. ההומור שלו הוא מגוון ואינטליגנטי, הוא לא טוחן חומרים ומקפיד להחליף אותם לפני שהם מעלים אבק ברשת. גם משקיען, גם חרוץ, גם ודע להמציא את עצמו מחדש כל פעם וגם סובלני. אם בא לכם "ללכת על בטוח" עם מופע של סטנדאפיסט סולידי ומוכר שיספק לכם סחורה בדוקה ומוכרת שאתם מכירים אוהבים, תכינו 76 שקלים כפול כמות המשתתפים שתהיו ונתראה בפקטורי. כרטיסים זה כאן.

חמישי, 10.10, מתחילים ב 20:30

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

מוצ"ש | גירל פאוור אינטליגנטי מתובל ברוח שטות

זאת הפעם השנייה שנועה מנור מתארחת במדור. מאז ועד היום ההתאהבות שלי בה רק הלכה והתעצמה. כמה נתונים שהצלחתי ללקט מהסטנדאפ שלה: היא מגיעה אלינו מהעדה הארגניטנאית ("פולנים עם חוש קצב" כפי שהיא מנסחת את זה). היא רווקה+מכבש לחץ חתונה מהמשפחה והכי חשוב: היא מאד אוהבת לאכול. אני מעריכה נשים שאוהבות לאכול ומתגאות בזה. היא שטותניקית, שובת לב וחמודה ברמות. מלבד היותה סטנדאפיסטית יצא לה גם לשחק, להנחות ואפילו להיות פאנליסטית בתכנית "עד כאן" עם מיכאל הנגבי. היא כתבה לא מעט לקולגות ביניהם שלומי קוריאט, יונתן ברק, אבי אטינגר, אבי נוסבאום ועוד. אני חושבת ששווה ללכת לראות אותה בשביל האותנטיות השובה וההומור העצמי שלה שמאד נוגע בי (אולי כי אני רווקה בת 33 שאוהבת לאכול). אני הכי אוהבת סטנדאפיסטים שלא מפחדים לעמוד חשופים לגמרי על הבמה. כאלה שמספרים את הסיפור כמו שהוא, בגוף ראשון ומבלי להתנצל. הופעה מלאה של עלמת החן בפקטורי זאת אחלה של דרך לפתוח את סוכות. מחיר כרטיס עומד על 50 שקלים ואת הכרטיס ניתן לרכוש כאן.

מוצ"ש, 12.10, מתחילים ב20:00

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

Comments

comments

מה חשבת?