הסרט החדש של ג'וני נוקסוויל, קומדיה חדשה של איימי פולר עם מלא נשים, ספיישל צדקה של סת' רוגן מגיע לנטפליקס והריבוט של "גברים בשחור".

ג'רזי אוי

הבעיה עם ״ג׳קאס״ היא שתמיד רצית לראות את הפרצופים המטומטמים שלהם נפצעים, אבל אז הם נהנו מזה יותר מדי. בכל מקרה, לכוכב הסדרה ג׳וני נוקסוויל יש סרט חדש בשם Action Point שמבטיח עוד הרבה נפילות ופציעות. הסרט מבוסס על פארק השעשועים האמיתי ״אקשן פארק״ שפעל בניו-ג׳רזי והיה מאוד לא בטיחותי וגרם להרבה פציעות ושישה מיתות. נשמע קורע! הסרט משלב בתוכו פעלולים אמיתיים בסגנון ג׳קאס ולפי נוקסוויל הוא נפצע בסרט הזה יותר מכל סרט ג׳קאס. הסרט נכתב על ידי נוקסוויל יחד עם שני כותבים מ״סיליקון וואלי״ ויצא לאקרנים באמריקה בראשון ביוני.

מקור: Splitsider

פולר האוס

מה אתם מתכננים לעשות בחופשת הפסח? באופן אישי, אני הולך לחיות מחדש את חיי אבות אבותינו, ולבנות דברים בשביל מצרי. חברתנו איימי פולר, לעומת זאת, הולכת לצלם סרט לנטפליקס. Wine Country, שמתחיל את הצילומים שלו החודש, יהיה סרטה הראשון של פולר כבמאית ובנוסף אליה יככבו הרבה חברות שלה מ״סאטרדיי נייט לייב״ כולל מאיה רודולף, רייצ׳ל דראטץ׳, אנה גטסייר, כותבות SNL פולה פל ואמילי ספייבי, וכמובן טינה פיי. הסרט יעסוק בקבוצה של חברות שיוצאות לחופשה בנאפה וואלי לכבוד יום ההולדת ה-50 של אחת מהן. נשמע טוב, אבל אני חייב לשאול: איפה הגברים? אני לא מאמין שהמגדר שלי מודר ככה!

מקור: The Hollywood Reporter

שאכטה לצדקה

ועוד בנטפליקס: הסטלן הכי עסוק בהוליווד, סת׳ רוגן, מביא כמה מחבריו המצחיקים לספיישל צדקה שישודר באתר הסטרימינג. Hilarity for Charity הוא ספיישל קומדיה שפועל כבר שש שנים להגביר את המודעות לאלצהיימר וישודר השנה לראשונה בנטפליקס. יהיה שם סטנדאפ, מערכונים, מוזיקה ובין המופיעים יהיו ניק קרול, סשה ברון כהן, ג׳ף גולדבלום, טיפאני חדיש, קומייל נאנג׳יאני ואפילו החבובות. נשמע כיף. נטפליקס הודיעו שהספיישל יעלה מתישהו בחודש הבא.

מקור: Splitsider

גברים ונשים בשחור

ועכשיו לריבוט השבועי! הפעם זו קומדיית המד״ב הקלאסית (ושני ההמשכונים הפחות קלאסיים) ״גברים בשחור״!  ״גברים בשחור״ הוא בהחלט קונספט מעניין שאולי שווה לעשות לו ריבוט והשבוע נודע לנו על שניים מהשחקנים שיכנסו לחליפות ומשקפי השמש: כריס המסוורת׳ וטסה תומפסון, שכיכבו לאחרונה ביחד ב״ת׳ור: רגנרוק״. הריבוט הופקד בידיו של פ. גארי גרי, שביים סרטים כמו ״יום שישי״ ולאחרונה את ״סטרייט אאוטה קומפטון״. בלה בלה בלה בדיחה על להשתמש במכשיר הזה מהסרט למחוק את הזיכרון מהסרטים הקודמים שלא נדע שזה ריבוט.

מקור: Variety

Comments

comments

מה חשבת?