ג'ים ג'פריז ינחה תכנית שבועית בקומדי סנטרל, הטריילר לקומדיה החדשה מכותבי ברוד סיטי בכיכובן של סקרלט ג'והנסון, קייט מקינון, אילנה גלייזר ועוד, רימייק עם אנה פאריס ל"נשואה לשניים", סרט חדש בכיכובם של לוק ווילסון וטרייסי מורגן והאם דניס עוזב את "פילדלפיה זורחת"?!

 

גוד נייט, מייט

הי, אמריקה, תתכונני לעוד מכה של אמת בפרצוף שלכם! הקומיקאי האוסטרלי שתמיד אומר את האמת ולא אכפת לו מה אתם חושבים, ג'ים ג'פריז, הולך להנחות תכנית שבועית בקומדי סנטרל. בתכנית, שעדיין אין לה שם, ג'פריז ידבר על תרבות ופוליטיקה, ויטייל מסביב לעולם כדי לדבר על הנושאים החשובים של השבוע. יש להניח בצורה אמיתית ושערורייתית. ג'ייסון רייך, שכתב בעבר בשביל ה"דיילי שואו" ו-Full Frontal, יהיה הכותב הראשי, והתכנית תשגע לאמריקה את הצורה עם האמת שלה מתישהו בקיץ הקרוב.

מקור: Variety

סוף שבוע אצל חשפני

השבוע ציינו את יום האישה הבינלאומי, ואני חושב שאין דרך טובה יותר לציין את זה פה באתר מאשר שהכותב הזכר של המבזק הזה יכתוב על זה טריילר לסרט קומדיה בכיכובן של נשים ויגיד בהתנשאות "הנשים האלה דווקא מצחיקות". הסרט החדש הוא Rough Night, שכתבתי עליו כאן שהיה לו את השם היותר משחק-מילים-י Rock that Body, שנכתב על ידי הצמד לוסייה אניילו ופול דאונס שכתבו ביחד ב"ברוד סיטי" ו"מסע בבאנג". בסרט מככבות סקרלט ג'והנסון, אילנה גלייזר מ"ברוד סיטי", קייט מקינון מ"מכסחות השדים" ו-90% מכל פרק של SNL, ג'יליאן בל מ"עובדים מצטיינים" ו"הלילה שלפני" וזואי קרביץ, הבת של לני קרביץ שהופיעה ב"מקס הזועם: כביש הזעם" ומופיעה כעת בדרמה הקומית "שקרים קטנים גדולים". החבורה הזאת טסה למיאמי בשביל מסיבת הרווקות של ג'והנסון, אבל העניינים יוצאים משליטה כשהבנות הורגות בטעות חשפן. הסרט בוים על ידי אניילו, ונראה די מצחיק (בעיקר בל וגלייזר) , אבל גם כמו הרבה סרטי קומדיה מהשנים האחרונות (וכמובן, בגלל שהוא סרט קומדיה בכיכובן של נשים) יש לו מלא דיסלייקס ביוטיוב. הנה הטריילר, בנות, יום אישה שמח!

מקור: Rolling Stone

סופו של הגולדן גוד?

אוקי, חברים, אפשר להתחיל להיכנס לפאניקה. It's Always Sunny in Phildelphia, הסיטקום המבריק שהצליח במשך 12 עונות להיות אחת הסדרות הכי מצחיקות בטלוויזיה, אולי יאבד את אחד מחמשת היצורים המזוויעים שמככבים בו. ולא, זה לא שדני דה-ויטו פתאום הבין שהוא שחקן מוערך עם מלא כסף שלא צריך להופיע עירום בסדרה בערוץ FXX, זה דווקא גלן הוורטון שבמשך 12 עונות שיחק את דניס, הפסיכופת הוומנייזר, שהביא לכמה מהרגעים האפלים והמצחיקים בסדרה. פרק סיום העונה ה-12 ששודר השבוע, נגמר בקליפהנגר ובו נראה שדניס עוזב את הבר והעיר, וכשנשאל על כך בראיון אמר הוורטון שהוא לא בטוח אם הוא חוזר. זה כנראה קשור לכך שהוורטון לוהק השבוע לסדרה חדשה ב-NBC בהפקת סת' מיירס בשם AP Bio שבה הוא יככב יחד עם פאטון אוסוואלט. הוורטון אמר בראיון שהם כנראה לוקחים הפסקה גדולה בין עונה 12 ל-13 ושהוא פתוח לרעיון של להמשיך, אבל גם לרעיון של להפסיק. אני חושב שעזיבתם של כל אחד מחמשת כוכבי הסדרה תפגע בדבר הנפלא שהם יצרו (שלא לדבר על כך שעזיבתו של חבר קאס, תמיד מסמנת את סופה בייסורים של סדרה, ע"ע סקראבס), ואני מקווה מאוד שהוא יחזור כדי שנוכל לראות את פרק הסיום שבו דניס סוף סוף נשבר ורוצח את כולם.

מקור: The AV Club

מפליגים לפריז

ועכשיו לרימייק השבועי: ב-1987 הזוג הנשוי קורט ראסל וגולדי הון כיכבו יחד בסרטו של הבמאי האגדי גארי מרשל ז"ל (באותו זמן הוא עוד היה חי), Overboard, שקיבל את השם הגנרי הרבה יותר בעברית "נשואה לשניים". בסרט הון שיחקה בחורה עשירה ומגעילה שאחרי שנופלת מסירה ומאבדת את זיכרונה, ניצלת על ידי ראסל שמשכנע אותה שהם בעל ואשה ומלמד אותה לקח על מעמדות או משהו כזה. אחרי 30 שנה הוליווד החליטה לחדש את הקומדיה החצי-זכורה הזאת. אבל עם טוויסט! הקונספט המקורי של הסרט קצת פרובלמטי בימינו אנו (כמו שצויין במערכון הזה ברובוט צ'יקן), עם כל העניין הזה של לנצל אישה הסובלת מאמנזיה, אז הרימייק יחליף את התפקידים, מה שיהפוך את הכל לבסדר איכשהו. אנה פאריס החביבה תשחק אם חד-הורית ממעמד הפועלים שמוצאת פלייבוי מקסיקני עשיר, שנופל מסירה וסובל כמובן ממחלת השכחה. את הפלייבוי יגלם איוג'יניו דרבז שכיכב בקומדיה המקסיקנית המצליחה Instructions Not Included, ועכשיו, כשהמגדרים הפוכים, הכל בסדר משום מה. אני מקווה שהסרט החדש יסביר איך נפילה מסירה גורמת לאמנזיה. כאילו אם הם היו מקבלים מכה בראש ממחבת או ממשהו כזה,  הייתי מבין, אבל ליפול מסירה? זה פשוט מגוחך.

מקור: Deadline

תופסים ראש

אנחנו התקדמנו הרבה כחברה מבחינת צנזורה. פעם לא היה מותר להראות זוג נשוי חולק מיטה בטלוויזיה האמריקאית, וכיום אפשר לראות את מים ביאליק חודרת לשלדון קופר עם סטראפ און ב"מפץ הגדול" (אתם חייבים לראות את התכנית בשביל לסתור את זה, ואני יודע שלא תעשו זאת). אבל עדיין, אי אפשר לשים קללה מפורשת בשם של סרט או סדרה, ולכן אני חושב שסרטם החדש של טרייסי מורגן ולוק ווילסון, שנקרא כעת The Shitheads, יצטרך לשנות את שמו. בסרט ווילסון ומורגן יגלמו שני "Bozos" חסרי כישורים שצריכים להעביר מיליונר מתבגר ומתוסבך למכון גמילה, ובדרך קורים כל מיני דברים מצחיקים, אני מניח. הסרט נכתב ויבויים על ידי מייקון בלייר שכתב וביים לאחרונה את הדרמה הקומית I Don't Feel at Home in This World Anymore בשביל נטפליקס. צפו לגלות בעוד שנה ששינו את השם של הסרט ל-The Goofy Guys או משהו כזה.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?