סטנדאפ וקומדיה השבוע, 18.8-11.8

ארגנטינאית, בוכריתתימני ובאר שבע נכנסים לפינת סטנדאפ השבוע

ראשון | ארגנטינאית ובוכרית חצי-חצי על במה אחת

"נשי ותהני" של הסטנדאפ פקטורי כבר הוכיח את עצמו בתור ליין מוצלח ביותר. הערב תתארחנה שתי נשים אדירות שחוץ מזה ששתיהן ילידות 82, לשתיהן כרס (אחת של פחמימות, אחת של היריון) ושתיהן עושות סטדנאפ זו השנה הרביעית – אין ביניהן שומדבר משותף. חגית היא אם חד הורית לכלב מרמת גן, מרינה נשואה עם הילד השני בדרך מהצפון. את מרינה חלקכם מכירים מסדרת הרשת "נחמה" ואת חגית מהתכנית של טל ואביעד. לא מכירים בכלל? הכי טוב. פשוט תגיעו. חמישים במקום, שבעים במוקדמות, כניסה מ18 ומעלה. לפרטים וכרטיסים.

ראשון 11.8, 21:30.

"סטנדאפ פקטורי" שביל המרץ 5, תל אביב

שני | שלופתא בקאמרי

שלופתא הם הרכב אימפרוב חדשני ומהפכני שמורכב משישה שחקנים, דיג'יי ותאורן שאוהבים לחיות את הרגע. המופע מורכב ממערכונים שהם סמי מתוכננים וסמי בזרימה, בהתאם לזמן ולמקום. הקהל הוא לחלוטין משתתף פעיל במערכונים וזה כיף. תוכלו להתרשם מקטעים בערוץ היוטיוב שלהם. 80 במוקדמות 100 במקום ויש גם הנחיות לרכישת כרטיסים באיבנט.

שני 5.8, 20:30 עד 22:30

"קפה קאמרי" שדרות שאול המלך 19, תל אביב

שלישי | ממזרים חסרי ביטחון עצמי בחינם

במה פתוחה אקספרימנטלית שמארחת קשת רחבה של סטנדאפיסטים לא כל כך מוכרים או לא מוכרים בכלל. באיבנט חוצים את כל הסטנדאפיסטים הזה בחוט שני אחד משותף והוא העדר כריזמה וביטחון עצמי אבל אני יודעת שזה שקר כי כבר ראיתי חלק מהם וכריזמה בהחלט יש להם. השקרים שמספרים לנו בשביל למכור! יעלו ויבואו: קובי בלולו, אורית בן יצחק, שחר קפלן, גיא עמיאל, איזי אור פז, נדב זלוטקין ומיכל גורפין. עוד פרטים באיבנט, הכניסה חינם.

שלישי, 13.8, 21:00 עד 23:00

"הודנא בר" אברבנאל 13, תל אביב

חמישי | סטנדאפ מחתרתי בבאר שבע!

באר שבע ידועה בזכות הרבה דברים (חומוסיות, אבק, אילנה ברקת) – סטנדאפ הוא לא אחד מהם. אי לכך ובהתאם, חדדו מחושים! בחמישי נבחרת מרשימה ומוצלחת תגיע לתת מכת חשמל לביאליק. דור כאהן שאתם מכירים מ"טלוויזיה מהעתיד" ומ"טייכר וזרחוביץ", דניאל בוקס מהסדרה "האחיות המוצלחות שלי", כרמל צאיג המקסימה שהייתה לה פינה ב"היום שהיה"  ופעם ראשונה בביאליק – עמרי בר! מוזיקאי ותיק שמספרים כי כבר שנים מחפש איך אפשר להרוויח אפילו פחות כסף והנה הוא מצא. 35 במוקדמות, 40 במקום, כדאי להצטייד בכרטיס מראש כי יתכן שיהיה סולד-אאוט (מקום קטנצ'יק). עוד פרטים וכרטיסים.

חמישי, 15.8, פתיחת דלתות 20:00 מתחילים ב 20:30

"ביאליק 26", מרכז ח"ן, באר שבע

חמישי | תימני וסקסית (שהם במקרה גם בעל ואישה) עושים סטנדאפ ביחד לט"ו באב

רועי צברי ואלמוג שור הם זוג מיוחד. אלמוג התחילה כמוכרת בחנות סקס. היא התגלתה דרך בלוג קורע שכתבה בו על צעצועי המין והחוויות מהחנות. רועי צברי הוא תימני חרמן שגדול ממנה ב15 שנה בערך וסטנדאפיסט במקצועו. מאז אלמוג הספיקה לקבל השראה מבעלה ולהפוך לסטנדאפיסטית בעצמה. אתם מכירים אותה כנראה מה"ישראליות". הם יעלו ביחד למופע מיוחד לט"ו באב שיסחוף לא רק את הזוגיים שביניכם. 86 שקלים לכרטיס. לרכישה וחפירות  לאיבנט.

חמישי 15.8, מתחילים ב 21

"בית ציוני אמריקה" דניאל פריש 1, תל אביב

Comments

comments

מה חשבת?