טריילר לסרט החדש של קווין הארט וטיפני חדיש, ריבוטים טלוויזיונים ל"ליגה משלהן"  ו"נאמנות גבוהה", סדרות חדשות בנטפליקס מבית וויל פרל ועוד, וקווין סמית' עושה VR.

 

טריילר חדש: חדיש ומקוצר

טריילרים: הם כמו סרטי קולנוע- ברובם יש את קווין הארט! השבוע יצא הטריילר ל-Night School, סרטו החדש של הקומיקאי הקטנטן, במהלכו הוא נשרף בתחת מפיצוץ, מתרסק במכונית ומקבל מכות בחליפת תרנגול (וזה רק בטריילר!). הארט משחק אדם שלאחר שהעסק שלו נשרף מחפש עבודה בבורסה, אך נאלץ קודם להשלים את הבגרות התיכונית שלו. מצטרפת להארט היא שותפתו העתידית לאובר-חשיפה, טיפאני חדיש, בתור המורה שלו, ואת הסרט ביים מלקולם ד. לי, שגם ביים את הסרט שעזר לחדיש לפרוץ Girls Trip. בטריילר מופיעים גם טרן קילם (״סאטרדיי נייט לייב״), בן שוורץ (״מחלקת גנים ונוף") ורוב ריגל (״21 ג׳אמפ סטריט״), והסרט יוצא באמריקה ב-28 לספטמבר.

מקור: Splitsider

ניוזפליקס: שוטרים ומתים

אז על איזה תוכן בידורי חדש שיבלע את חיינו ענקית הסטרימינג נטפליקס עובדת השבוע? שתי סדרות קומיות חדשות שאחת נשמעת סבירה ואחת נשמעת די גרועה. יש קומדיה שחורה חדשה בהפקת וויל פרל ואדם מקיי, שנוצרה על ידי ליז פלדמן, שכתבה לסדרות כמו ״מרוששות״, בשם Dead to Me, שתעסוק בחברות שנרקמת בין אלמנה לחוצה והיפית משוחררת ״עם סוד מפתיע". מה שזה לא אומר. ויש סדרה מצויירת חדשה בשם Paradise PD, שבאה אלינו מיוצרי Brickleberry, סדרה מצויירת ששודרה בקומדיה סנטרל וקיבלה ביקורות נוראיות על ההומור הפוגעני והלא מצחיק שלה, והרבה השוו אותה לגרסה גרועה של ״סאות׳ פארק״ (זו הסדרה שנשמעת גרוע, אם לא הבנתם). לפי היוצרים הסדרה תעסוק ב״שוטרים רעים, לא רעים במובן קשוחים, לא רעים במובן מגניבים, רעים במובן Shitty״ בין המדבבים יהיו טום קני (״מיסטר שואו״, ״בובספוג״) שרה צ׳וק (״סקראבס״, ״ריק ומורטי״) והקומיקאי קייל קיניין בתור כלב גישוש חובב קוק. אתם יודעים, כמו העלילה הזו ב״איש משפחה״ לפני עשרים שנה.

מקור: Variety  ו-Collider

ריבוט משלהן

ועכשיו לריבוט השבועי: והפעם זה לקומדיית הספורט האהובה משנות התשעים ״ליגה משלהן״ בכיכובן של ג׳ינה דייויס, טום הנקס, מדונה, רוזי או׳דונל וסמל המין ג׳ון לוביץ. יוצרת וכוכבת ״ברוד סיטי״ אבי ג׳ייקובסון עובדת עם יוצר ״מוצרט בג׳ונגל״ על סדרה קומית שתתבסס על הסרט, אך תתרחש בעידן המודרני, בשביל שירות הסטרימינג של אמאזון. איך אומרים: אין בכי בבייסבול, ואין רעיונות מקוריים לסדרות.

מקור: The Hollywood Reporter

נאמנות לרעיונות מקוריים

ועכשיו לריבוט השבו- עוד אחד? כן, עוד סרט הופך להיות סדרת טלוויזיה, והפעם זה הדרמה-קומית הרומנטית High Fidelity, שתורגם בארץ כ״נאמנות גבוהה״, בכיכובם של ג׳ון קיוזאק וג׳ק בלאק בתור עובדי חנות תקליטים שמדברים על מוזיקה ואהבה וזה, שבעצמו היה מבוסס על ספרו של ניק הורנבי. הסדרה החדשה מבטיחה להיות אופטימית וכיפית יותר מהסרט המקורי, ומיועדת לצפייה עם המשפחה. הסדרה תתמקד הפעם במנהלת חנות תקליטים (הפמיניסטיות האלה! שוב הורסות לי את הילדות בלה בלה בלה) ותהיה חלק מאתר הסטרימינג שדיסני עובדים עליו.

מקור: The AV Club

עשית פעם VR עם גבר שמן במעיל?

האוטור הקולנועי ודוגמן חולצות הוקי וג׳ינסים קצרים, קווין סמית׳, עדיין עובד על להחזיר את הצמד הקומי האלמותי שלו וג׳ייסון מיוז, ג׳יי וסיילנט בוב, והשבוע הוא הודיע על פרויקט חדש ומשונה עם הדמויות- סדרה במציאות מדומה. בסדרה החדשה הצופה יהיה בוב השקט, בזמן שג׳ייסון מיוז מוביל אותו בהרפתקאות מטורפות ומלאות ג׳וינטים, קללות ורפרנסים לסטאר וורז. נשמע כמו פרוייקט די שאפתני לסמית׳, האיש שכבר עשה סרט אימה שמבוסס על מודעה פיקטיבית מפודקאסט. השאלה האמיתית היא, איך הוא יצליח להכניס את הבת שלו לזה?

מקור: IGN

 

Comments

comments

מה חשבת?