ג'ים ג'פריס חוזר לארץ, טריילרים לעונה החדשה של "ליידי דינמייט" ולדוקו על התכנית הכושלת של דיינה קארווי, וסדרות חדשות מבית ג'ון אוליבר וג'ק בלאק.

 

ג׳פריזראל

אוקי, תקשיבו לי נמושות! לא אכפת אם אני פוגע לכם בפוליטיקלי קורקט, או שוחט לכם את הפרות הקדושות, שאני מספר לכם שהסטנדאפיסט השערורייתי ג׳ים ג׳פריס יגיע להופעה נוספת בישראל. או, סליחה? אני פוגע לכם ברגשות שאני אומר לכם שאחרי שתי ההופעות המצליחות שלו פה ב-2016 הקומיקאי האוסטרלי, חוזר להופעה אחת ב-16 בינואר 2018 בהיכל מנורה מבטחים? אני היחידי שיש לו את האומץ להגיד לכם את האמת: שאתם יכולים לקנות כרטיסים למופע שלו בקישור הזה. ולא אכפת לי אם אתם נפגעים מזה.

מקור: טיים אאוט

בום בום

השבוע יצא הטריילר לעונה השנייה של סדרת הקומדיה הנפלאה והמטורללת של נטפליקס ״ליידי דינמיט״. בטריילר, אנחנו רואים שהסדרה תמשיך בכיוון המטא שלה  כשאחרי שבעונה הראשונה כיכבה הקומיקאית מריה במפורד בתור עצמה, עם עלילה שמבוססת על אירועים אמיתיים שקרו לה והתמודדותה האמיתית עם הפרעה נפשית דרך עדשה סוריאליסטית, העונה השנייה תעסוק, בין השאר, בעשייה של העונה הראשונה של הסדרה. מה שאומר שהעונה השלישית תעסוק בעשייה של העונה השנייה וכן הלאה, וכן הלאה. בטריילר אנחנו גם רואים כמה אורחים אהובים מהעונה הקודמת חוזרים, ביניהם פרד מלמד בתור הסוכן המיואש של מריה, אד ביגלי ג׳וניור ומארי קיי-פלייס בתור ההורים שלה, ג׳ייסון מנטזוקס, ג׳ני סלייט וג׳אד אפאטו, וכוכבים אורחים חדשים כמו ווירד אל ינקוביק, אנדי סמברג וההורים האמיתיים של במפורד. נראה שיהיה מטורף, כיפי ומרגש כמו העונה הקודמת. העונה החדשה תגיע לנטפליקס ב-10 לנובמבר.

מקור: Indie Wire

דיינה קמה, דיינה נמה

בשנת 1996 דיינה קארווי, שהיה אחד מחברי ״סאטרדיי נייט לייב״ הבולטים של שנות התשעים בזכות דמויות כמו גארת׳ מ״עולמו של ויין״ וה״צ׳רצ׳ ליידי״ וחיקויים של ג׳ורג׳ בוש האב ורוס פרו, קיבל סדרת מערכונים משלו ברשת ABC. לקאסט של הסדרה הוא ליהק שני קומיקאים צעירים בשם סטיב קארל וסטיבן קולברט ובין הכותבים היו לואי סי קיי, צ׳ארלי קאופמן ובוב אודנקירק. איך סדרה כזו לא תצליח? זה מה שינסה לענות סרט דוקומנטרי חדש על התכנית בשם Too Funny To Fail, כי למרות כל הכישרון הזה, שכלל גם אנשים שעבדו לפני כן או יעבדו אחר כך בדברים כמו ״משפחת סימפסון״, ״קונאן״ ו״רוק 30״, וכמה מערכונים  מצחיקים, הסדרה שרדה רק למשך שבע פרקים. בטריילר שיצא השבוע לסרט אותו תכלו לראות כאן, מדברים אנשים כמו קארווי, קולברט וסי קיי, על הציפיות הענקיות שהיו לכולם לגבי התכנית והכישלון. נשמע כמו סרט מעניין לחובבי קומדיה, ומשהו שיכול לחסוך לי לסקר את הסדרה בשביל ״רוצים עונה שנייה״. הסרט הדוקומנטרי המלא יעלה לאתר הולו, ב-21 לאוקטובר ולטורנטיה הקרובה לביתכם.

מקור: Splitsider

וויאט פיפל, אמיירייט?

אם אתם אחד מהאנשים האלה ששונאים את שרה סילברמן מעמקי נשמתכם, שכנראה יש הרבה כאלה לפי הדיסלייקס שלה ביוטיוב, אבל עדיין מעוניינים בתוכנית דוקו-קומית על המצב היום באמריקה, כמו התכנית החדשה שלה עליה דיברתי בשבוע שעבר, אז חדשות טובות! וויאט סנק, כתב הדיילי שואו לשעבר שמככב כעת בסדרה הקומית People of Earth, קיבל השבוע לייט נייט חדש שישודר ב-HBO, בו סנק יצא להבין את הנושאים הגדולים של ההווה, ולחקור פתרונות אליהם. בין המפיקים הוא מנחה הלייט הלייט הפוליטי האחר של HBO, ג׳ון אוליבר שעבד עם סנק בדיילי שואו ואמר השבוע שסנק הוא האחד האנשים הכי מצחיקים, חכמים וסקרנים שהוא מכיר ושהוא לא יכול לחכות לראות מה הוא יעשה עם הפלטפורמה הזאת. אני בטוח שכל השמרנים האמריקנים שהזדעזעו מהתכנית של שרה סילברמן, ישמחו לשמוע מה בחור שחור ליברל צעיר רוצה להגיד.

מקור: Variety

בלאק קומדי

ג׳יבריש רוקנרולי ותנועת גבות מוגזמות, חברים! ג׳ק בלאק מפיק סדרה קומית חדשה לרשת ABC בעלת השם המבלבל מעט Boring, OR, שזה כנראה אמור לעסוק בעיירה בשם בורינג במדינת אורגון, אבל יכול להיות גם שאלה כזאת ״משעמם או….?״. הסדרה תעסוק בשוטרת בשם ג׳ונה שנחושה לעצור את שרשרת הרציחות בעיירה הקטנה בה היא גרה, בזמן ששאר השוטרים ואנשי העיר, פשוט לא רוצים לתת לעניין הרוצח הזה להפריע לחייהם השקטים. בלאק רק יפיק את התכנית, אבל יכול להיות שתהיה גם איזו הופעת אורח שלו בעתיד, אם יהיה איזה דמות של תושב עיר שמנמן בעל גבות הבעתיות במיוחד.

מקור: Variety

 

Comments

comments

מה חשבת?