ג'ו פשי לא אוהב את הסטנד-אפ של לואי, שירים חדשים של הלונלי איילנד, הבמאים של קפטן אמריקה עושים קומדיה על וויד, וסת' מקפרלן טס לחלל. חדשות הקומדיה השבועיות

 

הג'ינג'י נגד הגמד

אז כולם אוהבים את לואי סי. קיי, הא? לא! מתברר ששחקן האופי הידוע ג'ו פשי ("החבר'ה הטובים", "נשק קטלני 2", "שכחו אותי בבית") לא אוהב אותו בכלל. בראיון עם קונאן אובריאן השבוע סי. קיי חשף שהתפקיד של אלן אלדה ב"הוראס ופיט" נכתב במקור לפשי, אך כשפנה אליו פשי זה אמר לו שלא רק שהוא לא מעוניין להופיע בתוכנית שלו, הוא גם ראה קצת מהסטנד-אפ שלו והוא ממליץ לו לפרוש מזה. אאוץ'. הסיטואציה נשמעת מביכה בדיוק כמו פרק של לואי.

מקור: Splitsider

סיביל וויד

רשת שואוטיים האמריקאית שידרה במשך שמונה עונות את "העשב של השכן" ונראה שעדיין יש לה את המאנצ'יז לסדרות קומדיה על וויד! חה חה. הרשת מפתחת סדרה קומית חדשה שנכתבת על ידי הקומיקאי בעל השם היהודי בצורה מופרכת משה כשר וחבר The Whitest Kids U'Know לשעבר זאק קרגר. הסדרה עוסקת במשפחה של דילרים שהעסק שלהם מתפרק אחרי ליגליזיציה. הסדרה תופק ותבויים על ידי האחים רוסו, שביימו סדרות קומיות רבות כמו "קומיוניטי", "משפחה בהפרעה" וגם איזה סרט קטן בשם "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים".

מקור: Indie Wire

ספייס מקפרלן

לסת׳ מקפרלן יש קטע עם חלל (אולי שם הוא לא יכול לשמוע כמה אנשים שונאים אותו). הוא מעריץ ענקי של סטאר טרק, הפיק לאחרונה סדרה דוקומנטרית בשם "קוסמוס" בהנחיית האסטרופיזיקאי ניל דגראס טייסון ועכשיו הולך לככב בסדרת מד״ב חדשה בפוקס. הסדרה, שמקרפלן גם יצר, מתוארת כדרמה-קומית על הצוות של חללית מעפנה ומסעו בחלל. לי דווקא אין את השנאה העצומה למקפרלן כמו רוב האנשים, אז אני מסוקרן.

 

מקור: Deadline

pl_macfarlaneqa_f

דה בויס אר באק

חשבתם שרק בגלל שהלונלי איילנד עושים סרט אז הם לא יוציאו גם אלבום חדש? למה חשבתם את זה? השלישייה תוציא גם אלבום פסקול לסרטם Popstar: Never Never Stoppibg  שמלא בשירים פיקטיביים של כוכב הסרט, הראפר קונור4ריל שמגולם על ידי סמברג. שני סינגלים ראשונים יצאו השבוע: I'm So Humble בהשתתפות אדם לבין, בו קונור מדבר על איזה מדהים הוא בלהיות צנוע ("Bar none, I am the most humblest, number one at the top of the humble list"), ו-Mona Lisa בו הוא מתאר את אכזבתו הגדולה מהציור המפורסם("And Da Vinci, must have sucked an art historian's dick, to get this girl who looks like uncooked bread at the top of the worldwide lsit"). כיאה לשלישייה השירים מופקים בצורה מקצועית, קליטים ומצחיקים. הסרט עצמו יצא בארה"ב בשלושה ביוני.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?