וויל פרל וג'ון סי ריילי הם שרלוק הולמס וד"ר ווטסון, ריין ווילסון ופטרישיה ארקט אוהבים שיער, סדרה קומית על גירוש שדים וסת' רוגן עושה קומדיה על אינטליגנציה מלאכותית

 

נו שיט, פרל

סדרת ספרי ״שרלוק הולמס״ של ארתור קונן דויל בהחלט זכתה להרבה עיבודים. רק בשנים האחרונות קיבלנו עיבודים בכיכובם של שחקנים בריטים, שחקנים אמריקאים וחייזרים דמויי אדם. אבל מה אם שרלוק הולמס היה קצת יותר… מטופש? זה מה שישאל סרט בשם Holmes & Watson שבו צמד ״האחים החורגים״ וויל פרל וג׳ון סי ריילי ישחקו את הבלש ועוזרו הנאמן ווטסון. הסרט שייכתב על ידי כותב ״רעם טרופי״, ״גברים בשחור 3״ ו״אני לא אחד מהאחים כהן״ איתן כהן, בפיתוח כבר מאז 2008 וסשה ברון כהן היה אמור לככב בו.

מקור: Variety

אמא שלך מפתחת פיילוטים בגיהינום

רשת פוקס אוהבת גירושי שדים (להבדיל מרשת פוקס ניוז שאוהבת לגרש זרים)! בקרוב ישודר ברשת עיבוד טלוויזיוני רציני לסרט ״מגרש השדים״ הקלאסי, אבל השבוע הודיעה הרשת שהיא גם מפתחת סדרה קומית על גירוש שדים. הסדרה, Amy Damnation, תעסוק באישה שבמסע להיות פחות פיפל-פליזרית ו״שטיחון רצפה״ מחליטה למצוא את השד שההורים שלה גירשו ממנה בילדותה. הסדרה נוצרה על ידי מפיקת Unbreakable Kimmy Schmidt אליסון סילברמן ועל ידי ג׳ון קריזל שיצר יחד עם ז'אק גליפאנקיס ולואי סי. קיי את הסדרה Baskets בכיכובו של גליפאנקיס, וכתב בשביל Tim and Eric ו-Kroll Show. זה טוב מאוד שהאישה בסדרה לא מגרשת שדים, או חס וחלילה מכסחת אותם, כי אז האינטרנט היה משתגע.

מקור: The AV Club

פרמננט ריין

שיער! לכולנו יש אותו (סליחה לקוראינו עם אלופציה). אבל מה אם הוא היה הדבר החשוב בחיינו? זה מה שישאל הסרט Permanent בכיכובם של ריין ווילסון ופטרישיה ארקט בתור בעל ואישה במשפחה דרומית בשנות השמונים שאובססיביים לגבי השיער שלהם. הסרט ייכתב ויבוים על ידי קולט בורסון, יוצרת הסדרה ״מצוייד״ של HBO, ובהחלט נשמע… מוזר.

מקור: Splitsider

seth-rogen-sausage-party-prank-001

רובו-רוגן

הקומיקאי כריס הארדוויק תיאר את סת׳ רוגן בתור אחד הסולנים הפרודוקטיביים בעולם. וזה נכון. רוגן ושותפו לכתיבה אוון גולדברג כל הזמן עובדים על פרויקטים חדשים, ועכשיו כשהם סיימו לשחק עם נקניקיות הם עוברים לאינטליגניציה מלאכותית. הצמד מכר סדרה חדשה לרשת FX, שבשבילה הם יצרו גם את עיבוד הקומיקס Preacher, בשם Singularity אותה הם יפיקו בזמן שסוני לי, תסריטאי בשביל Silicon Valley, יכתוב. הסדרה תעסוק בעתיד שבו אינטליגנציה מלאכותית עולה בהרבה על אינטליגנציה אנושית ובאיך זה משפיע על החברה. נקווה שזה יהיה יותר מצחיק מהסרט הזה עם היילי ג׳ואל אוסמונט.

מקור: The Verge

 

Comments

comments

מה חשבת?