"מקגרובר 2" אולי קורה, הרבה סדרות קומיות חדשות ל-NBC מסת' מיירס ולברון ג'יימס, האיחוד של וויל וגרייס לכבוד הבחירות ווולטון גוגינס קיפס איט ריל

Will & Grace title card.jpg
.

 

Easy as NBC

רשת NBC, הידועה גם בכינוי ״אם סלב הז-בין היה רשת טלוויזיה", הכריזה השבוע על מגוון סדרות קומיות חדשות שיוכלו לבטל. שתיים באות בהפקתו של סת׳ מיירס, חבר SNL לשעבר, מנחה הלייט שואו והגרסה הלא מעצבנת של ג׳ימי פאלון, שיפיק את AP Bio מבית כותב SNL מייק אובריאן, שאחראי לכמה סרטים קצרים, מוזרים ומצחיקים בתכנית בשנים האחרונות. הסדרה תעסוק בפרופסור לפילוסופיה לשעבר שמתחיל ללמד בילוגיה ומשתמש בתלמידים שלו לנקום באלה שפגעו בו בעבר. מיירס גם יפיק סדרה שעדיין אין לה שם, מבית כותבת לייט נייט אמבר ראפין, על קבוצת אחים ואחיות מוזיקלית משנות השמונים שנאלצים להרוויח כסף מכתיבת ג׳ינגלים וביצוע של הלהיטים הישנים שלהם.

בנוסף לכל זה, יוצר סקראבס ביל לורנס מפתח סיטקום חדש ל-NBC, בנוסף לזה שכתבתי עליו שבוע שעבר, בשם There Goes The Neighborhood אותו הוא יפיק יחד עם כוכב ״אסון מהלך", לברון ג׳יימס. הסדרה תעסוק במשפחה הלבנה הראשונה שעוברת לשכונה  בקליבלנד. זה בהחלט הרבה סדרות קומיות חדשות ל-NBC ויש סיכוי שאחת מהן אפילו תשרוד יותר מעונה!

מקור: Splitsider ו-Deadline

קלאסיק מקגרובר

הולי שיט. אוקי אני לא רוצה לרגש אף אחד יותר מדי, אבל יש סיכוי שהולך להיות סרט המשך למקגרובר. מקגרובר למי שלא זוכר, היה סרט קומדיה 2010, שהתבסס על סדרת מערכונים בכיכובו של וויל פורטה ב-SNL, שהיה אמור להחזיר עטרה ליושנה בסרטי SNL, אך למרות שהיה מאוד מאוד מצחיק, נכשל בקופות. כבר שנים שפורטה ובמאי הסרט, ג׳ורמה טאקון, חבר דה לונלי איילנד שביים השנה גם את הסרט של דה לונלי איילנד,Popstar: Never Stop Never Stopping עוד קומדיה קורעת ומומלצת שכשלה בקופות, מדברים על לעשות סרט המשך, והיום הודיעו שהתחילו לכתוב אותו. לא ברור עדיין מי יממן סרט כזה אחרי הכישלון הקודם, אבל אני בטוח שמקגרובר יצליח למצוא פתרון כמו תמיד.

מקור: The AV Club

סייבינג גרייס

זוכרים את הסיטקום האהוב ״וויל וגרייס״? עם ה… דמויות האלה, וה… דברים שהם היו עושים… אוקי אני לא חושב שאי פעם ראיתי פרק מלא של הסדרה, אבל אני יודע שהרבה אנשים מאוד אוהבים אותה. והאנשים האלה ישמחו לדעת שארבעת כוכבי הסדרה התאחדו השבוע למיני פרק איחוד שעסק, איך לא, בבחירות האמריקאיות. ארבעת החברים צופים בדיון שנערך השבוע, בזמן שוויל וגרייס תומכים בקלינטון וקרן בטראמפ (״את יודעת שדוני הוא חבר ותיק שלי. אני עזרתי לו לבחור את מלאניה״), וג׳ק נשאר קול צף. זה איחוד משעשע שנוכל ליהנות ממנו גם אחרי הבחירות, ברגעים האחרונים לפני שתיפול הפצצה האטומית.

מקור: Slate

גוגינס קרייזי

וולטון גוגינס, שחקן אופי מוערך שהופיע במלא מלא דברים שכוללים בין השאר: ״שמונת השנואים״, ״צדק פרטי״, ״קומיוניטי״, ״דג׳אנגו ללא מעצורים״, ״המגן״ וכעת מככב לצד דני מקברייד בסדרה הקומית Vice Principals, הוסיף עוד סדרה קומית ללו״ז העמוס שלה עם Keeping it Real שאמורה להיות משודרת ברשת שואוטיים. בסדרה גוגינס ישחק כוכב קולנוע ״נרקסיסטי אבל בעל כוונות טובות״ שמטייל מסביב לעולם ומנסה לעזור במקומות שצריכים עזרה, אך רק יוצר עוד צרות. נשמע מעניין, אבל לפי השם חשבתי שגוגינס ישחק ראפר שזה הרבה יותר מגניב!

מקור: TV Line

 

Comments

comments

מה חשבת?