טריילרים לעונה החדשה של סיליקון וואלי, הסדרה החדשה של ביל היידר והסדרה המצויירת על טראמפ, עוד פרוייקט של לואי סי קיי בוטל, דוקומנטרי של ג'אד אפאטו על גארי שנדלינג ו-Flight of the Conchords מתאחדים!

 

מקשים ומתנקשים

השבוע יצאו שני טריילרים לסדרות קומיות ב-HBO, המקום הכי מוערך לשמוע בו בדיחות זין. לאחר הטיזר לפני כמה שבועות, קיבלנו טריילר ארוך יותר (אותו תוכלו לראות כאן) ל-Barry, הסדרה חדשה של ביל היידר על מתנקש שמחליט לפצוח בקריירת משחק לאחר שעקב אחרי מטרה שלו לסדנת דרמה. בסדרה מככבים גם הנרי ווינקלר וסטיבן רוט, והיא נראית לא רעה בכלל. אני מניח שהיא מבוססת על סיפורו האמיתי של היידר, שכידוע עבד בתור מתנקש. וגם קיבלנו הצצה לעונה החמישית של הסדרה הקומית האהובה ״סיליקון וואלי״. בטריילר אנחנו פוגשים את חבורת החנונים שעכשיו צריכים להסתדר בלי חברם ארליך, שהשחקן שלו, טי ג׳יי מילר, עזב את הסדרה, כמה חודשים לפני שהואשם באונס. אין לי ממש בדיחה חמודה לשים פה. שתי הסדרות חוזרות לרשת ה״לא-טלוויזיה״ ב-25 במרץ.

מקור: Den of Geek ו-Screen Rant

תן לי את התג והאקדח שלך!

ואם כבר מדברים על השפעות מעשים מגונים של קומיקאים אהובים על הפרוייקטים הטלוויזיוניים שלהם (כי זה העולם בו אנחנו חיים עכשיו שיכולים להיות שני סיפורים כאלה במבזק אחד): עוד פרויקט של לואי סי קיי, כנראה לא ייצא. הפעם מדובר בסדרת אנימציה בשם The Cops שסי. קיי. יצר יחד עם הגאון הקומי אלברט ברוקס, שגם היה אמור לדבב בה. רשת TBS הודיעה רשמית שהם לא ישדרו את הסדרה, ופיטרו כ-100 אנשים שעבדו עליה. זה בהחלט מבאס לעובדים האלה, וגם הפסד לנו, כי זה לא שיש הרבה הזדמנויות לראות או לשמוע את ברוקס בטלוויזיה בימים אלה. סי קיי ממשיך להרוס את הכל.

מקור:Splitsider

טונלד טראמפ

ולסדרת אנימציה אחרת ״בכיכובו״ של מטריד מינית (לכאורה): דונאלד טראמפ המצוייר! השבוע יצא טריילר מלא (אותו תוכלו לראות כאן) ל-Our Cartoon President, הסדרה בהפקתו של סטיבן קולברט המבוססת על הופעותיו המצויירות של ״טראמפ״ בתכנית שלו. בטריילר אנחנו יכולים לראות את טראמפ המצוייר, בדיבובו של החקיין והמדבב ג׳ף ברגמן, עושה דברים מטומטמים, אומר דברים מטומטמים ומבלנ עם חבורת המפלצים שלו בבית הלבן, כולל בניו האידיוטים, ג׳ף סשנז השדון וטד קרוז המביך שאף אחד לא אוהב. הסדרה תתחיל להיות משודרת ברשת שואוטיים ב-11 בפברואר, אבל הפרק הראשון ייצא דיגיטלית כבר ב-28 בינואר, אז תוכלו בטח להוריד אותו ולצחוק ולהנות ממנו קצת לפני נחיתת הפצצה הגרעינית.

מקור: Rolling Stone

טיסה נעימה

טוב, ועכשיו לקצת חדשות טובות באמת: איחוד של ״טיסת הקונקורדס״! מאז סוף העונה השנייה והאחרונה של סדרת המופת שלהם ב-HBO, לא שמענו הרבה על הצמד הקומי הניו-זילנדי. כלומר, שמענו עליהם בנפרד: ג׳מיין קלמנט שיחק בסרטים רבים, וברט מקנזי כתב שירים לסרטי ״החבובות״ החדשים, אבל חוץ מהאיחודים קטנים פה ושם, רובנו לא זכינו להנות מהקסם הסקסי של מוזיקת הפולק הקומית שלהם. ובכן זה הולך להשתנות! הצמד הולך לצלם הופעה חיה שלהם , עם שירים חדשים וישנים ואהובים, שתשודר כספיישל של שעה ברשת HBO. הספיישל ישודר מתישהו במאי, וזה בהחלט חדשות טובות כי אחרי כל-כך הרב זמן חשבתי שכצמד…. They might be deed.

מקור: Indie Wire

מה שבזן שלו

אחת מהאבדות הגדולות לעולם הקומדיה בשנת 2016 (השנה בה, אם אתם זוכרים, כל הסלבס מתו) היה הקומיקאי והשחקן גארי שנדלינג, שהיה ידוע בעיקר בתור היוצר והכוכב של ״המופע של לארי סנדרס״ ו-It's Gary Shandling's Show, ומת בגיל 66. כמחווה לאחד מאליליו, ג׳אד אפאטו יצר ספיישל דוקומנטרי בשני חלקים בשם The Zen Diaries of Gary Shandling שיכיל ריאיונות עם מלא קומיקאים, הכוללים את ג׳רי סיינפלד, שרה סילברמן, קונאן אובריאן, ג׳ים קארי וסשה ברון כהן, וגם ״ארבעה עשורים של הופעות טלוויזיוניות, יחד יומנים אישיים, מכתבים פרטיים והקלטות וסרטים ביתיים שחושפים את המוח המבריק והנשמה חסרת המנוחה שלו״. החלק הראשון ישודר ב-26 במרץ, והשני למחרת ב-27.

מקור: Deadline

Comments

comments

מה חשבת?