עונה חדשה ל"רון", טריילרים לעונות החדשות של "תרגיע" ו-Search Party, דוקומנטרי חדש של איך ג'ים קארי שיחק את אנדי קאופמן והשתגע וסת' רוגן עושה סדרה על וול-סטריט.

 

רון-ה חדשה

אני מרבה לכתוב במבזקים האלו על קומדיה אמריקאית אבל מה עם קצת גאווה ישראלית? הסדרה הקומית "רון", שיצר יחד עם ענת אורן, ומככב בה רון פלדמן, על רווק לוזר בן 33, חוזרת לעונה שנייה עם עוד הרבה כישלונות, רגעים מביכים וצחוקים. גילוי נאות: אני מכיר ועבדתי עם כמה מהאנשים בסדרה, ואף נחתכתי מפרק (ואני לא מריר לגבי זה בכלל), וראיתי בהקרנת בכורה את שני הפרקים הראשונים של העונה והם נפלאים. אני ממליץ לכם לראות את הסדרה, שעולה במלואה ל-VOD של YES ולערוץ YES Binge ב-15.9, ושמשודרת כל יום חמישי בערוץ YES Comedy. (וגם לכתוב מכתבים בהם אתם דורשים שתשוחרר הסצנה שלי, אם אתם רוצים).

חילופי העונות

ואם כבר מדברים על עונות חדשות, הנה שתי סדרות קומיות מאמריקה שקיבלו השבוע טריילר לעונות החדשות שלהן. הראשונה היא "תרגיע" האהובה שהטריילר שלה מראה לנו שכשלארי דייוויד ממורמר עושה דברים רעים, אנשים כועסים עליו, והופעות אורח של מפורסמים ובונוס: בדיחות על עצירות. העונה החדשה של תרגיע תתחיל ב-1 באוקטובר.

השנייה היא הסדרה הצעירה יותר והפחות מוכרת Search Party, שהייתה אחת מהסדרות האהובות עליי ב-2016. בעונה הראשונה עקבנו אחרי דורי (אליה שוקאט מ"משפחה בהפרעה"), צעירה ניו-יורקית שמוצאת משמעות לחיים שלה כשהיא מנסה לגלות מה קרה לחברה שלה מהקולג' שנעלמה, והחברים שלה שעוזרים לה. בטריילר לעונה השנייה, אנו רואים שהחבורה שלנו מגיעים איכשהו למגע עם גופה ונאלצים לקבור אותה, ואז חיים במצב של פרנויה שמישהו יגלה. נשמע כיפי! העונה השנייה תתחיל ב-19 בנובמבר.

מקורות: Indie Wire ו-The AV Club

דונט האב א קאופמן

ג׳ים קארי הוא בחור קצת מוזר. הוא נותן ריאיונות מוזרים, הוא סוג של נגד חיסונים והוא חשב שזה רעיון טוב לככב ב-״מספר 23״. אבל מסתבר שזה כלום לעומת החוויה שהוא מתאר כ״פסיכוטית״ כשהוא נכנס באופן אינטנסיבי לדמות של הקומיקאי האגדי אנדי קאופמן בסרט הביוגרפי ״איש על הירח״. סרט דוקומנטרי חדש שיגיע בקרוב לנטפליקס, בעל השם המפוצץ , “Jim & Andy: The Great Beyond – Featuring a Very Special, Contractually Obligated Mention of Tony Clifton.”, או בקיצור Jim & Andy ,מתעד את חוויותיו של קארי נעלם לתוך הדמות של קאופמן. הסרט משלב צילומים מהסט, וריאיונות עם קארי מהיום. אני מחכה לסרט על איך קארי נעלם לתוך הדמות של מר פופר בסרט הקלאסי ״מר פופר והפינגווינים״.

מקור: Variety

הדוב מוול סטריט

צמד הסטלנים הכי פרודוקטיבי בעולם, סת׳ רוגן ושותפו לכתיבה אוון גולדברג, עובדים על עוד סדרה חדשה, הפעם לרשת שואוטיים. הסדרה בעלת השם המאוד רוגן-י Ball Street, מספרת את הסיפור הפיקטיבי של מה ״באמת״ גרם ל״יום שני השחור״, קריסת מדדי הבורסה הגדולה ב-1987. הסדרה תעסוק בקבוצה של ״אאוטסיידרים״ שהשתלטו על וול סטריט, ואז הרסו את הכל. הסדרה כבר ליהקה את דון צ׳ידל ואת כוכב מחזות הזמר והשחקן של אלייז׳ה ב״בנות״ אנדרו ראלנס. זה נשמע כמו קצת כמו גרסה של רוגן וגולדברג ל״הזאב מוול סטריט״, אז כנראה פשוט עם וויד במקום קוק ו… יותר בדיחות זין?… פחות בדיחות זין?…

מקור: Splitsider

 

Comments

comments

מה חשבת?