מה שקורה בצללים קומדיות ביס

עונות חדשות להורים בקושי, מה קורה בצללים וספיישל ניקי גלייזר – קומדיות ביס יולי 2022

ביולי 2022 אלו הקומדיות שחוזרות למסך ב-yes: הורים בקושי, מה קורה בצללים ובגרות כזה וכן ספיישל סטנדאפ של ניקי גלייזר

הורים בקושי 3 רק ב-yes

החל מה-14/07  בבינג' ב- yes VOD, וב- 16/07 ימי ש' בשעה 22:30 ב-yes TV COMEDY

הקומדיה האהובה והשנונה חוזרת בעונה שלישית, שהוזמנה עוד לפני שעונתה השנייה הסתיימה.

מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו") ודייזי הגארד ("אפיזודס") חוזרים בתפקידם כפּוֹל ואלי, זוג שחווה את האתגרים שמציבה בפניהם ההורות.

העונה השלישית מתחילה פחות או יותר היכן שהסתיימה העונה השנייה, זאת לאחר שבעונה הקודמת היתה קפיצה משמעותית קדימה בזמן ופגשנו את שני ילדיהם של פול ואלי, אווה (כיום מגלמת על ידי איב פרנל) ולוק (כיום אלכס איסטווד) כשהם בני 10 ו-13. הקפיצה בזמן, לדברי יוצר הסדרה כריס אדיסון אפשרה קווי עלילה יותר מורכבים ורגשיים. 

העונה החדשה מגיעה לאחר המשבר שעברה המשפחה כאשר לוק היכה את אביו, פול עזב את הבית ועבר להתגורר בבית חמותו ולהפתעתו במקום להרגיש בדידות הוא דווקא חש הקלה, אבל הוא חייב לתקן את הקשר שלו עם לוק. בינתיים לאלי יש בעיות משלה, עם העבודה, עם גיל המעבר שהגיע מוקדם מהצפוי ועם מערכת היחסים המתוחה יותר ויותר עם בתה המתבגרת אווה.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' / עונות קודמות זמינות לצפייה ב-VOD

בוגרת כזה 5 חלק א רק ב-yes

החל מה-30/07 ימי שבת ב-18:25 ב- yes VOD וב- yes TV COMEDY וב- STINGTV

 הספין-אוף לקומדיה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שאהידי המגלמת את זואי, חוזרת בעונה חדשה. בעונה הקודמת זואי חגגה 21 אביבים ויצאה לחופשה מטורפת בה מצאה עצמה מאוהבת שוב ובנוסף היא מאוד מתוסכלת שהיא לא מצליחה למצוא התמחות חדשה.

הקומדיה היא המשך ישיר של "שחור כזה" שמשתמשת בשאהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקאים בקולג'ים בעידן המודרני

העונה נמשיך לעקוב אחר מעלליה של זואי, גם לאחר הקולג' ואל העונה החדשה מצטרף אל הצוות באופן קבוע מרקוס סריבנר, כוכב "שחור כזה".

מה שקורה בצללים 4 רק ב-yes

החל מה-23/07 ימי שבת ב-22:00 ב- yes VOD וב- yes TV COMEDY וב- STINGTV

עונה חדשה לסדרה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ("ת'ור ראגנרוק"). הסדרה מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק. 

לפני 200 שנה, נשלחו השלושה לכבוש את אמריקה, האוניה הורידה אותם בסטאטן איילנד. הם איבדו את דרכם, שכחו את המטרה שלשמה הגיעו ונשארו באי ובלי ששמו לב, חלף הזמן. העונה השנייה מסתיימת עם עזיבתו של גיירמו את הבית והערפדים מנסים, לא בהצלחה יתרה, להסתדר בלעדיו. בעונה החדשה צפויות לא מעט הפתעות: הערפדים יקבלו כלבי גיהינום שאמורים להגן עליהם, וגם הגרגולים עתידים להגיד לביקור.

בעונה החדשה הקבוצה מתאחדת, כולם חוזרים לביתם בסטטן איילנד שנמצא במצב של הרס ממוחלט, אין להם כסף לתקן את הבית והם יצטרכו למצוא דרך לתקן את האחוזה המצמררת שלהם.

ניקי גלזר: ספיישל סטנד אפ 

החל מה-18/07 ב-yes VOD וב- STINGTV

ניקול רנה "ניקי" גלזר היא סטנדאפיסטית, שחקנית, מגישת פודקאסט, ומנחת סדרת ריאלטי הכרויות ידועה (Fboy Island). גלזר נחשבת לקומיקאית חסרת רחמים שלוקחת על עצמה להתמודד עם נושאי טאבו בדרכים צנועות, מצחיקות ופורצות דרך.

זהו מופע הסטנד אפ הראשון של גלזר עבור HBO, את המופע היא כתבה והפיקה והוא הוקלט בדנבר, קולורדו. 

Comments

comments

מה חשבת?