ג'רי סיינפלד מגיע לנטפליקס עם שני ספיישלי סטנד-אפ ועוד קומיקאים במכוניות, טריילרים לפרויקטים החדשים של דרו ברימור ובוב אודנקירק, סדרת הרשת המשונה של טי ג'יי מילר מגיעה לטלוויזיה ורימייק ל"גברים לבנים אינם יכולים"

.

 

וואטס דה דיל וויט נטפליקס?

נראה שנטפליקס החליטו לקחת צ'אנס עם קומיקאי צעיר ומבטיח והזמינו שני ספיישלים ממנו. מדובר בבחור בשם ג'רי סיינפלד, שעושה מה שנקרא "קומדיה הבחנתית", כזה לצחוק על הדברים הקטנים בחיים. נשמע מעניין. סיינפלד גם יביא לאתר את סדרת הרשת שלו Comedians in Cars Getting Coffee, שתעשה את המעבר מ-Crackle לנטפליקס, שזה קצת כמו לעבור מ"פרפר" ל"במבה" של אוסם. כל זה נחמד מאוד לסיינפלד, וגם טוב לי, כי עכשיו אני יכול למכור ל-Crackle את סדרת הרשת שלי "קומיקאים במכונית של אמא שלי אוכלים טופי".

מקור: The Wrap

סטרימינג סון

ואם כבר מדברים על נטפליקס, השבוע יצאו שני טריילרים חדשים לפרויקטים קומיים חדשים באתר הסטרימינג. הראשון הוא הטריילר המלא לסדרת הקניבליזם המלא של דרו ברימור, לה שוחרר טיזר שבוע שעבר. הטריילר החדש מבהיר שברימור באמת תשחק זומבית, אבל לא מהסוג המתקלף והלא מדבר, ומראה לנו עוד שחקנים שיופיעו בסדרה בנוסף לברימור וטימותי אוליפנט, כמו פאטון אוסוולט וניית'ן פיליון.

הטריילר השני הוא לסרט קומי חדש מבית הגאון הקומי בוב אודנקירק. אודנקירק כתב ומככב בסרט Girlfriend's Day בתור כותב כרטיסי ברכה אומלל (כמובן) שמנסה לכתוב כרטיס לחג חדש ומסתבך בתעלומת רצח. הסרט נראה מסקרן ועם קאסט טוב, אבל כל הקטע שם בו אודנקירק מתאהב בבחורה צעירה שממש מחוץ לליגה שלו נראה די מעפן ולא ריאליסטי. מה? זו אמבר טמבלין שבמציאות נשואה לשותפו הקומי של אודנקירק, דיוויד קרוס, אפילו שהיא צעירה ממנו ב-20 שנה ולגמרי מחוץ לליגה שלו. אוקי. רגע, איזה מין משחקי כוח מיניים משונים אודנקירק משחק עם החבר שלו פה?

מקור: The AV Club ו-Slash Film

בורגר קינג

לכל יוצר סדרת רשת יש חלום אחד: להרוויח כסף מהתכנית שלו. מה שבדרך כלל אומר, לעבור לטלוויזיה. זה קורה פה בארץ עכשיו עם משיח, וסדרה אמריקאית שעושה את המעבר הזה היא The Gorburger Show, של הקומיקאי טי. ג'יי מילר ("סיליקון וואלי", "דדפול" ובקרוב The Emoji Movie.) בסדרה, שנעשתה בשיתוף חברת התקליטים וורנר מיוזיק, מילר משחק חייזר מפלצתי כחול שמשתלט על הסט של תכנית אירוח יפנית ומראיין מוזיקאים שונים כמו פלי מהרד הוט צ'ילי פפרס, ג'ק בלאק ואיגלס אוף דת' מטאל. בעבר, מילר יצר פיילוט לגרסה טלוויזיונית ב-HBO, אבל הם דחו אותו. אבל קומדי סנטרל פה בשביל להציל את היום! הרשת הזמינה שמונה פרקים של הסדרה וגורבורגר שלנו ימשיך לראיין אנשים ולהיות חייזר. אבל עכשיו בטלוויזיה. את כל הפרקים של סדרת הרשת אתם יכולים לראות פה.

מקור: The Wrap

גברים לבנים לא יכולים לקפוץ, שוב

ועכשיו לרימייק השבועי. כל שבוע מוגרל סרט ישן אחר שיזכה לרימייק והזוכה השבוע הוא… White Men Can't Jump, או כמו בשם העברי והיותר פילוסופי שלו- "גברים לבנים אינם יכולים". אוווו… כל-כך מסתורי… מה הם לא יכולים לעשות. הרימייק לקומדיית הספורט הקלאסית בכיכובם של ווסלי סנייפס, וודי הרלסון ורוזי פרז, על כדורסל, יחסי גזע ומאכלים שמתחילים ב-Q, ייכתב על קניה בריס, יוצר הסיטקום "שחור כזה" שנמצא כרגע בעונתו השלישית. אני חייב להגיד שאני לא יודע אם סרט כזה שעוסק ביחסי גזע יצליח בימינו, כי יחסים בין שחורים ולבנים נמצאים במצב כל-כך טוב בעולם, בעיקר באמריקה.

מקור: Splitsider

Comments

comments

מה חשבת?