רגע, מי בספיידרמן החדש,  דונלד גלובר או חניבעל בורס? וגם: עונה חדשה של "תרגיע", גבר משקר שהוא הוא כותב לברוד סיטי בשביל סקס ו"השוטר מבברלי הילס 4", אולי

 

עם כוח גדול באים קומיקאים שחורים

אם רכשתם כרטיסים למופע הסטנדאפ של חניבעל בורס שהיה אמור להתקיים החודש, כנראה כבר קיבלתם מבזק חדשות קטן מהמארגנים שההופעה תידחה כי ברוס קיבל תפקיד בסרט ספיידרמן החדש. כששמעתי על זה אמרתי לחבר שהיה אמור לבוא איתי להופעה ״תאר לך איך דונלד גלובר מרגיש עכשיו״, שזו בדיחה מאוד, מאוד מצחיקה אם אתם יודעים את הרקע. אתם מבינים, לגלובר יש היסטוריה ארוכה עם ספיידרמן. לפני הריבוט הקודם, היה קמפיין אינטרנטי שגלובר, הקומיקאי/שחקן שאתם בוודאי זוכרים בתור טרוי מקומיוניטי, יהיה פיטר פארקר  החדש. וכך גלובר מצא את עצמו בשערוריית גזע שבה ״מעריצי קומיקס אמתיים״ התנגדו להצעה, כי גלובר שחור (צפו בקטע הסטנדאפ המעולה שלו על כל הסיפור). אז חשבתי שזה יהיה מצחיק אם פתאום קומיקאי שחור צעיר אחר יקבל תפקיד בסרט החדש. אממה? יום אחרי שאמרתי את זה הודיעו שגלובר כן קיבל תפקיד מסוים בסרט החדש של ספיידרמן, ואף אתר אינטרנט לא דיווח על כך שברוס קיבל תפקיד בכלל. האם שניהם קיבלו תפקיד? האם אף אחד מהם? האם בורס סתם לא רצה להגיע לארץ והמציא את כל הסיפור. מי יודע?

מקור: Variety

תמשיך להרגיע

טוב. עכשיו כשנראה כאילו ברני סנדרס הולך לחזור לצעוק על אנשים בצורה פחות פומבית, ללארי דייוויד יש עוד זמן פנוי. אז למה שהוא לא יחזור לעוד עונה של סדרת המופת שלו ״תרגיע״? טוב, זה בדיוק מה שהוא הולך לעשות! דיוויד ו-HBO הכריזו השבוע שהתכנית תחזור לעונה תשיעית, ודיוויד הסביר את חזרתו: ״במילותיו האלמותיות של יוליוס קיסר: ״עזבתי, לא עשיתי כלום, חזרתי.״ יש לציין שיוליוס קיסר לא באמת אמר את זה, ושדיוויד עשה כמה דברים בזמן הפגרה של התכנית. זה פשוט חוש ההומור המיוחד שלו.

מקור: Hollywood Reporter

סקס עם ברוד סיטי

גברים, הא? מה הם לא יעשו בשביל קצת פוצי מוצי, הא? (פוצי מוצי זה קוד לסקס). יש גברים שכותבים מבזקי חדשות לאתרי קומדיה, ויש אפילו גברים שמשקרים לנשים בקשר להחזקתם במשרת כתיבה לתוכנית קומית מוערכת. בשבוע שעבר איזה גבר נואש אחד ניסה להרשים מישהי ואמר לה שהוא כותב ל״ברוד סיטי״ ואף הציג תמונה שלו עם יוצרות וכוכבות הסדרה. אממה? צוות הכתיבה של התכנית מורכב רק מנשים! אלינה גלייזר, יוצרת וכוכבת הסדרה, שמעה על המקרה, והוציאה אזהרה: ״אין גברים שעובדים בברוד סיטי. אל תזייני בחור בגלל שאת חושבת שהוא כותב בברוד סיטי״. אני מציע לבחור הזה להתחיל להגיד לנשים שחייזרים אמרו שהדרך היחידה להציל את העולם זה אם הן ישכבו איתו. זה עובד לי!

מקור: The AV Club

960

פתחו עוד קובץ אקסל

מה קורה עם אדי מרפי? נראה שכבר 20 שנה הוא במדרון עקלקל לסוף קרייר-… רגע, לא כתבתי את הידיעה הזאת בשבוע שעבר? מה יש גם השבוע ידיעה על אדי מרפי? מה זה כבר הקאמבק ה-15 שלו? טוב, השבוע זה על האפשרות של סרט רביעי בסדרת ״השוטר מבברלי הילס״, משהו ששנים כבר מנסים לעשות. החדשות האחרונות הן שצמד הבמאים הבלגי אדי אל ארבי ובילאל פלה (לא, גם לי אין מושג מי הם) נשכרו לביים את הסרט שנכתב על ידי צמד התסריטאים של סרטי צבי הנינג'ה החדשים. מרפי טוען שיעשה את הסרט רק אם התסריט טוב ושהוא לא יעשה "סרט מחורבן רק בשביל להרוויח כסף" (גישה חדשנית בשבילו). אני רק מקווה שיוכלו להוציא את ברונסון פינצ'וט מהחור שהוא נמצא בו בשביל הופעת אורח נוספת.

מקור:Splitsider

 

Comments

comments

מה חשבת?