ספיישלים חדשים בנטפליקס מלואי סי קיי וממייק בירביגליה, סרטים חדשים עם הזוגות רייצ'ל בלום ואדם פאלי וסת' רוגן ושרליז ת'רון וסדרה חדשה מבית מינדי קיילינג בכיכוב אנדרס מ"עובדים מצטיינים"

.

 

סטרים-אפ

ענקית הסטרימינג נטפליקס ממשיכה להביא לנו ספיישלי סטנד-אפ, אולי בניסיון שווא לנסות להסיח אותנו מכל החרא שקורה. השבוע קיבלנו טריילר לספיישל חדש של אחד מהקומיקאים האהובים עלי מייק בירביגליה (שאולי ראיתם ב"אסון מהלך") בשם Thank God For the Jokes (שיעלה ב-28 בפברואר ) והכרזה על שני ספיישלים עתידיים של הקומיקאי האהוב על כולם, לואי סי קיי. הג'ינג'י ממשיך עם המסורת שלו של שעת סטנד-אפ חדשה בכל שנה, עם הספיישל בשם "2017" שצולם ויעלה ב-4 באפריל, ועוד ספיישל שעוד לא צולם אבל כנראה יעלה בשנה הבאה. תתכוננו לחברים חובבי הקומדיה שלכם שיגידו לכם שאתם חייבים לראות אותו.

מקור: FILM/

מצחיק רצח

כוכבת ויוצרת "האקסית המטורפת" רייצ'ל בלום הולכת לככב בסרט חדש עם כוכב "הכל לטובה" זצ"ל אדם פאלי (הסדרה זצ"ל, לא הוא). בסרט, שנקרא Most Likely to Murder, פאלי ישחק בחור שהיה מאוד פופולרי בתיכון, אבל עכשיו כשהוא חוזר לעיר הולדתו הוא מגלה שהוא לא מגניב יותר ושהוא עדיין מאוהב בחברה שלה מהתיכון, שתגולם על ידי בלום. "אבל איפה החלק של הרצח?!" אתם שואלים בזעם. כשאימו של החבר החדש של בלום מתה באופן מיסתורי, פאלי חושד שהיא בעצם נרצחה ומנסה להוכיח את זה. הסרט נכתב על ידי כותב "איך פגשתי את אמא" ומנחה פודקאסט הדיבורים על קקי Doodie Calls דאג מאנד, וכותב "אקסית מטורפת" דן גרגור, שגם יביים ובמקרה גם נשוי לבלום (נפוטיזם?!).

מקור: Deadline

ת'רוגן

והנה עוד סרט קומי חדש עם זוג שתמיד רציתם לראות ביחד: סת' רוגן ושרליז ת'רון. הסטלן השמן והמזוקן והאלילה הדרום אפריקאית בעלת האוסקר יככבו ביחד בקומדיה עם השם הקליט Flarsky. הסרט יעסוק בעיתונאי מובטל, בגילום רוגן, שאחרי רצף כישלונות מחליט לרדוף אחרי הבייביסטירית לשעבר שלו ואהבת הנעורים שלו, שהיא במקרה אחת הנשים הכי מצליחות ובלתי מושגות בעולם (ת'רון, כמובן). הסרט נכתב על ידי דן סטרלינג שכתב בשביל רוגן את "ראיון סוף" ויבוים על ידי ג'ונתן לווין, שביים את רוגן ב"50/50" ואת "הלילה שלפני".

מקור: Splitsider

הורים מצטיינים

הסדרה הקומית "עובדים מצטיינים" תשדר בקרוב את עונתה האחרונה, שתביא לסיומן שבע שנים של סמים, הפרשות גוף וקאצ'פרייזים, אז חברי התכנית צריכים למצוא לעצמם ג'ובים חדשים. אנדרס הולם, שגילם בסדרה את אנדרס "דרס" הולמוויק, כבר לוהק לפיילוט חדש מבית מינדי קיילינג, שבסדרתה "מינדי" כבר הופיע בעבר. בסדרה החדשה ועדיין חסרת השם הולם ישחק את וינס, בעל חדר כושר חסר שאיפות שגר עם אחיו מייקל, שמתואר כ"אידיוט יפהפה". חיי הרווקות ההוללים שלהם מופרעים פתאום כשחברה לשעבר של וינס מהתיכון (קיילינג) מפגישה אותו עם הבן המתבגר המשותף שלהם, שווינס לא ידע על קיומו. אז סוג של כמו "שלושה גברים ותינוקת" רק עם שני גברים ונער מתבגר.

מקור: Variety

 

Comments

comments

מה חשבת?