21 עד 27 ליולי

סטנדאפ וקומדיה השבוע (27-21 ביולי)

עוד שבוע של סחוניה בלתי נסבלת לפנינו ואיזו דרך טובה יותר להתרענן מאשר סטנדאפ אוונגרדי חי ובועט לצד בירה קרירה?

ראשון | מי מכם שאוהב את הוייב הפרינג'י של ערבי במה פתוחה ישמח לפתוח את השבוע באירוע האקספרמנטלי-אוניברסלי של הביר-בזאר בשוק לוינסקי. שעה וחצי של סטנדאפ raw לגמרי מסטנדאפיסטים שחוו כבר כמה במות ומכאלה שעושים את זה בפעם הראשונה ממש מול עיניכם. חלק מהחומרים באנגלית, חלקם באנגלית שבורה וחלקם בסגסוגת של כמה שפות גם יחד. הערב נקרא "Moonlight Comedy".

מ 20:30 ועד 22:00, ביר-בזאר, זבולון 13, תל אביב, כניסה חינם.

שלישי | מעיין אור גיל (חפשו "עלילות השכונה") יונתן עמירן ("מה נסגר?") ודניאל רצ'קובסקי ("פעם בשבוע עם תם אהרון") הם שלושה סטנדאפיסטים מתחילים ומבטיחים. הם יעלו ביחד למופע משותף בצוזאמן. הם מבטיחים שיהיה כיף, בדיחות, שירים, סיפורים ואולי אפילו בכי. מי יודע? אולי תזכו לרכיבה רחבה לאורך כל קצוותיה של קשת הרגשות. המופע ארוך! שלוש שעות לא תמימות בכלל מה שאומר שכנראה הוא גם די מושקע (הכל יחסי, כן? זה לא סופוקלס)

"צוזאמן" רענן 3, תל אביב, 22 עד 1, 30 שקלים בכניסה.

שישי | "לילה טוב לך תל אביב – מסיבת פיג'מות" הוא בחירה מקורית וטובה לבילוי ערב שישי. זה התחיל כדחקה של האנדרגראונד הירושלמי והגיע להרצה תל-אביבית מבטיחה. שישה אמנים צעירים ומוכשרים במחווה לשנות התשעים האהובות. המופע הוא בסגנון מסיבת כתה/מסיבת פיג'מות רק בטייק שמתאים יותר למבוגרים שאנחנו היום ולא לילדים שהיינו פעם. אתם מתבקשים להגיע עם כרית ובפיג'מה או סתם בגדים נוחים. שתי הצגות שתוכלו לבחור מהן: 19 או 22:30. חמישים שקלים ושימו לב: הזמנה מראש בלבד! https://tinyurl.com/yy85n6mo. לא תהיה מכירה בכניסה.

"תאטרון הבית", נועם 5, יפו, 19:00/22:30, 50 ₪ בהזמנה מראש בלבד.

שבת צפון | ושוב נרתמים למען תושבי חו"ל (מחוז צפון) עם איבנט העונה לטייטל המבטיח "ערב גסויות". ארז בירנבוים מארח כל מיני וביניהם הסטנדאפיסטים: אלעד גלעדי, אייל בריג, שי שוחמי, חיים אלמקיס ולא רק (תשאירו לעצמכם מרחב להפתעה, מה יש?). הערב הולך להיות מושתת על ניבולי פה, בדיחות גסות ושירים אוסטרו-הונגריים. שימו לב שהכניסה היא מגיל 18 ומעלה ובהצגת תעודה מזהה כך שמי מכם פדופילים שמתכנן להגיע עם הדייט שלו, בחרו מקום אחר. 60 שקלים במוקדמות http://bit.ly/sonya2707 שבעים במקום.

סוניה פאב, קיבוץ מעגן מיכאל. פתיחת דלתות 20:30 תחילת מופע 21:30, 60/70 ש"ח.

שבת מרכז | דואגים לצפונים אבל לא נוטשים את התל-אביבים! משהו מדליק ונישתי לשבת במיוחד בשבילכם. "מה האנרגיה בחלל עכשיו?" הוא מופע ליטרלי אינטראקטיבי. מה זה אומר? שהקהל הוא חלק מהמופע. התכלית שלו (ממש בגדול) היא להדגים עד כמה האנרגיות שהגוף שלנו פולט ומקבל משפיעות עלינו ועל הסביבה ולהפך. כדי להדגים את המסר הזה באופן בלתי אמצעי ועמוק הקהל עובר שורה של חוויות והפעלות מיוחדות. כדי להקליל ולהזרים ההופעה שזורה במונולוגים מצחיקים, סטנדאפ, וידאו-ארט, מוזיקה, חסויות מומצאות ושלל נון-סנס מפתיע ומשעשע. על קו התפר שבין רוחניקי למצחיק ממש. כרטיס יעלה לכם 74 ש"ח או 44 אם אתם אזרחים ותיקים/סטודנטים/חיילים. לרכישה: https://bit.ly/2LxYKEK

"צוותא", אבן גבירול 30, תל אביב. מתחילים ב 20 וחצי מסיימים ברבע ל 22, 44/74 ש"ח.

21 עד 27 ליולי

Comments

comments

מה חשבת?