שני ספיישלי סטנדאפ של דייב שאפל מגיעים לנטפליקס החודש, בובי מויניהן אולי עוזב את SNL בשביל סדרה חדשה, קייסי ווילסון ועוד מצטרפים לסדרה החדשה של טינה פיי, ליהוקים לגרסה הנשית של "מה הסיפור שלך, בוב?" ואלק בולדווין כותב ספר בתור דונלד טראמפ

.

 

שניים במחיר אחד

בנטפליקס ממשיכים להפציץ אותנו בספיישלי סטנד-אפ עד שנגיד "די כבר! נמאס לי לצחוק!". רק השבוע עלה ספיישל חדש ומאוד טוב של מייק בירביגליה, והשבוע ענקית הסטרימינג הודיעה על שני, כן שני, ספיישלים חדשים של האחד והיחיד דייב שאפל שיעלו בחודש הזה. שני הספיישלים, Dave Chappelle: The Age of Spin שצולם בלוס אנג'לס במרץ 2016 ו-Dave Chappelle: Deep in the Heart of Texas שצולם באוסטין באפריל 2015, יעלו לנטפליקס ב-21 במרץ. למרות הזמן הרב שעבר בין צילומי הספיישלים (שנה ושנתיים) לשידורם אני בטוח שלדייב יהיו עדיין הרבה דברים מצחיקים וחכמים להגיד. בוא נקווה שהספיישלים לא יהיו "איזה קטע שקלינטון הולכת להיות נשיאה!" או "איזה כיף שפרינס עדיין חי!"

מקור: Splitsider

אני, עצמי ובובי

בובי מויניהן הוא קומיקאי שאני אוהב, ונהנה מאוד ממנו בתור חבר בקאסט של SNL, אבל כמו הרבה אנשים, כולל הכותבים של ריק ומורטי, אני חושב שהוא אולי נשאר שם יותר מדי זמן. ואני בטוח שהוא גם קצת רוצה לצאת אחרי תשע שנים של "הנה האיש השמן שבחדשות השבוע, אתה עושה אותו! אתה יודע לחקות אותו? למי אכפת, שניכם שמנים". אבל זמנו בתכנית אולי מתקרב לסיומו, עם החדשות השבוע שמויניהן לוהק לפיילוט קומי חדש ב-CBS. הסדרה, Me, Myself and I, תראה את חייו של גבר אחד בשלוש תחנות שונות. זה יראה אותו בתור בן 14 ב-1991 (הכניסו פסקול "נירבנה" פה), בתור בן 40 בהווה (הכניסו פסקול דרייק פה) ובתור בן 65 בעתיד (הכניסו פסקול "פלורגוז והחייזרים מכוכב X" פה). מויניהן ישחק את גרסת הבן 40, ממציא שסובל ממחסום יצירתי. אם הפיילוט יהפוך לסדרה, מויניהן כנראה יעזוב את SNL, מה שיעציב אולי את מעריצי "הדוד השיכור" ויגרום לקינן תומפסון להרגיש עוד יותר רע על זה שהוא שם פאקינג 14 שנה.

מקור: The Hollywood Reporter

סאקט איט טו מי

לפני כמה חודשים כתבתי פה על סדרה ב-NBC חדשה מבית טינה פיי, רוברט קרלוק ולוק דל טרדיצ'י, שלושה אנשים שעבדו בצורה כזו או אחרת בכתיבת סדרת המופת "רוק 30", בשם The Sackett Sisters על שתי אחיות מרוחקות שמתאחדות כשעושות ביחד מעשה גבורה בסגנון "סאלי" סאלנברגר וצריכות להתמודד עם התהילה החדשה שלהן. השבוע נודע לנו על הליהוקים לסדרה: קייסי ווילסון ("הכל לטובה", "מתחתנים") תשחק את סאטון סאקט, האחות ה"שקולה,צנועה וחכמה" שעזבה מזמן את המשפחה הכישלונית, ביזי פיליפס ("פריקים וגיקים", "קוגר טאון") תשחק את אחותה מאדי סאקט הכישלון הגדול של המשפחה ובראדלי וויטפורד ("הבית הלבן", "סטודיו 60") בתור האבא שלהם. נשמע כמו סדרה מבטיחה מהרבה אנשים מוכשרים מה שמקשה עלי לעשות בדיחה פה. אה…זוכרים איזה גרוע "סטודיו 60" הייתה?

מקור: Splitsider

מה הסיפור שלך, זינו?

ואם כבר מדברים על ליהוקים לסדרות שכתבתי עליהן פה לפני כמה זמן, השבוע לוהקו שתי שחקניות לפיילוט לעיבוד הטלוויזיוני המאוד נחוץ לסרט של ביל מארי וריצ'רד דרייפוס, "מה הסיפור שלך בוב?". כפי שאתם אולי זוכרים, העיבוד מחליף את הדמויות של מארי ודרייפוס בנשים, מה שאומר שאי אפשר להתלונן עליו, והנשים האלה הולכות להיות השחקנית הבריטית ג'סיקה גאנינג וכוכבת "מלך השכונה" והסיינטלוגית לשעבר, ליה רמיני. בשנים שאחרי "מלך השכונה" (ששודרה תשע פאקינג שנים, אגב) רמיני הנחתה תוכנית אורח ובעיקר לחמה נגד כנסיית הסיינטולוגיה שממנה היא ברחה ואף כתבה על זה ספר. זה יהיה תפקידה הראשי הראשון של רמיני מאז "מלך השכונה", והיא תשחק את הפסיכולוגית, בזמן שגאנינג תשחק את בארב, הפציינטית המעצבנת. ולחשוב שבמקום זה היא הייתה יכולה להיות אשתו של טום קרוז ולהקריב את ילדיהם לחייזרים.

מקור: Deadline

עאלק ביוגרפיה

בהרבה מובנים, אלק בולדווין ודונלד טראמפ הם הפכים. בולדווין הוא ליברל, טראמפ הוא שמרן, בולדווין שונא את הבת שלו, טראמפ אוהב את הבת שלו יותר מדי. אבל למרות, ואולי בגלל ההבדלים הללו בולדווין מספק חיקוי סביר של הנשיא בעונה הזאת של SNL ואף מתכוון למנף את החיקוי הזה לספר. בולדווין ישתף פעולה עם הסופר המוערך קורט אנדרסון בספר בשם You Can’t Spell America Without Me: The Really Tremendous Inside Story Of My Fantastic First Year As President Donald J. Trump, שיהיה אוטוביוגרפיה מוגזמת של טראמפ שלא נכתבה על ידיו. ממש כמו The Art of The Deal.

מקור: The AV Club

 

Comments

comments

מה חשבת?