במבזק בינלאומי במיוחד של חדשות הקומדיה: פסטיבל "חברים בלונדון", המבורגרים "מכסחות השדים" ביפן וטריילר גס לפני "מוצאים את דורי" באמריקה. וגם: איזה צמד במאים רוצה לעשות רימייק ל-White Chicks?

קלאפ קלאפ קלאפ קלאפ

אוהבים חברים? לא? אה, מה עם הסדרה ״חברים״? אוקי, אז תשמחו לשמוע אולי על ״פסטיבל חברים״ שיקרה השנה באנגליה. זו הפעם השנייה שפסטיבל כזה קורה באנגליה ותודות לסניף של קומדי סנטרל הבריטי, מעריצי הסדרה יוכלו להסתובב בשחזורים של סטים אהובים מהתכנית, לרקוד במזרקה ולשיר קריוקי של הלהיט של פיבי בופה, ״סמלי קאט״. אני מקווה שישראלים באמת יגיעו לשם ויספרו לבריטים על הארץ המופלאה בה אתה יכול להדליק טלוויזיה בכל שעה, וכנראה יש שידור חוזר של ״חברים״.

מקור: Metro

מוצאים את רוגי

זה סיפור עתיק יומין (או לפחות מאז שהמציאו את הטריילרים) חבורה של זאטוטים יושבים לראות סרט מצויר חדש בקולנוע, ובין הטריילרים לסרטים החדשים של דרימוורקס ופיקסאר, הם מקבלים פתאום טריילר  לא לילדים כמו ״המסור״, ״ג׳קאס״ או ״המיוניונים״. אבל כשסיפור כזה קרה השבוע בקולנוע בקליפורניה בזמן הקרנה של ״מוצאים את דורי״, למקרין היה לפחות איזשהו תירוץ. הטריילר שהוא הקרין היה של סרט האנימציה למבוגרים של סת׳ רוגן Sausage Party, שבמבט שטחי יכול להיראות כמו סרט דרימוורקס, אבל מלא בבדיחות בולבולים ואלימות. ההנהלה כמובן התנצלה ואמרה שזה לא יקרה שוב. ואני מאוד גאה בעצמי שלא עשיתי איזה בדיחה זולה על אלן דג׳נרס ונקניקים.

מקור: The Wrap

 

גופות לבנות

אם אתם עוקבים אחרי חדשות קולנוע, יכול להיות ששמעתם לאחרנה על סרט בשם Swiss Army Man בצירוף המילים ״פלוצים״, ״גופה״ ו״דניאל רדקליף״. מדובר בדרמה קומית על איש שמוצא את עצמו תקוע על אי עם גופה (מגולמת על ידי הארי פוטר לשעבר) ומשתמש בפלוצים ובזקפות שלה כדי לשרוד. באופן מפתיע הסרט מקבל ביקורת טובות, וכשנשאלו דניאל שיינרט ודן קוואן, צמד הבמאים של הסרט, מה הם ירצו לעשות בהמשך הקריירה שלהם, שיינרט ענה: רימייק של White Chicks בתור, ואני מצטט,  ״Hard-R Oscar worthy drama״. וויט צ׳יקס, למי שלא מכיר היא קומדיית טראש של צמד הקומיקאים השחורים האחים וואיאנז, בה הם מתחפשים לזוג בלונדיניות לבנות, וזכורה בעיקר בגלל סצנה אחת מצחיקה עם טרי קרוז. שיינרט טוען שלסרט היה פוטנציאל לדבר על נושאים חשובים ומעניינים, אבל עשה את זה לא נכון. אין ספק שצמד הבמאים האלה מטורף ומסוכן לחברה, וצריך לכלוא אותם בחדר שעשוי מספוג.

מקור: The AV Club

js_ghostbusters-20160609_004-thumb-660x440-562762

גוסט-בארפרז!

ממש עוד מעט סוף ייצא הסרט הכי חשוב כל הזמנים, ״מכסחות השדים״. כדי לחגוג את יציאת הסרט, ואת סוף הדיונים עליו באינטרנט (סתם, הם ימשיכו) המבורגריה בטוקיו בשם J.S. Burgers Cafe מוציאה סדרת מנות בהשראת הסרטים שמטורפים ברמה הראויה למסעדת המבורגרים ביפן. המנות כוללות המבורגר בלחמניה שחורה ורוטב אנשובי שחור, משקה ״סליימר״ ירוק וקינוח מרשמלו בהשראת סיום הסרט השני. נשמע כמו דרך מעולה לגרום לרוחות לרדוף לכם את הקיבה.

מקור: Nerdist

Comments

comments

מה חשבת?