לואי מגיע לארץ, לואי מאבד כסף, בונו רוצה לשלוח קומיקאים לדאעש, 21 ג'אמפ סטריט אולי יפגשו את גברים בשחור ואילו קומיקאים ישחקו את ביל מארי וג'ון בלושי בסרט?

לואי-שראל

אתם מרוצים עכשיו, פאקינג קומדי סנובס? המלך והשליט לואי סי קיי אולי מגיע לארץ! הידיעה באה עלינו מהמקור המהימן מאוד של ראיון של לואי עם איש הפלוצים ומנהל תחרות הזין הקטן בעולם, הווארד סטרן, בו הג׳ינג׳י אמר ״אני נוסע לישראל, אופיע באיצטדיון כדורגל או משהו כזה…״. זה לא מאוד קונקרטי, עדיין אין פרטים, ויכול להיות שהוא סתם זרק את זה בתור דוגמה למשהו שהוא יכול לעשות ולהרוויח כסף, אבל עדיין! תתרגשו! ולואי צריך את הכסף הזה כי…

מקור: וואלה! בידור

הוראס ו…-שיט, איפה הכסף שלי?!

הניסוי האחרון של לואי סי קיי היה להפיל פתאום סדרת דרמה על האינטרנט בכיכובו בלי התראה מוקדמת. הסדרה קיבלה ביקורות טובות, אבל כמו כל הניסויים תמיד יש נזק למדען. במקרה הזה מדובר במחיר כספי, סי קיי אומר שהוא הפסיד מיליונים על הסדרה בה הוא וסטיב בושמי משחקים שני בעלי בר והכל עצוב מאוד. אולי הניסוי הבא שלו יכול להיות יותר זול, למשל להעלות וידיאו שלו מאונן, שכנראה יקבל לא פחות תשואות.

מקור: Variety

קומדיה פרו בונו

אני לא אחד מהאנשים האלה שאוהבים לרדת על בונו. כן הוא יכול להיות קצת דוש, אבל נראה שבאמת אכפת לו מהנושאים שהוא מדבר עליהם. אבל הרעיון החדש שלו קצת מגוחך. בונו העלה השבוע את הרעיון של לשלוח קומיקאים, ספציפית את כריס רוק, איימי שומר וסשה ברון כהן, לאיפה שדאעש נמצאים ו… לצחוק עליהם… עד ש…. לא יודע. אלא אם כן הם יספרו את הבדיחה הקטלנית של מונטי פייתון, אני בספק אם זה יעבוד. איימי שומר היא בינתיים היחידה שהגיבה להצעה עם ציוץ של ״הולי שיט!״. אולי עדיף שבונו ימצא דרך להגניב לטרוריסטים אלבום של U2 שהם לא רוצים לאייפון.

מקור: The AV Club

Jump-Street-Men-In-Black

גברים בשחור לא קופצים 21

שני סרטי ״21 ג׳אמפ סטריט״ היו הצלחות מפתיעות מאוד. לא הרבה חשבו שחידוש קומי של סדרת משטרה מהאייטיז יהיה יהיה גם כל-כך מצחיק וגם כל-כך מרוויח (אולי הם היו פחות מופתעים אם היו יודעים על היצירה הגאונית הקודמת של הבמאים). ולמרות שנראה כאילו סרט ההמשך ״22 ג׳אמפ סטריט״ יהיה האחרון, יש דיבור בהוליווד על סרט המשך נוסף ומשונה במיוחד: קרוסאובר עם סדרת סרטי ״גברים בשחור״. הסרט, שנקרא בינתיים MIB23, נשמע כמו בדיחה אבל נראה שבאמת הולך לקרות. יש במאי (ג׳יימס בובין, במאי ״טיסת הקונקורדס״ וסרטי החבובות החדשים) וג׳ונה היל וצ׳אנינג טייטום יחזרו, למרות שוויל סמית׳ טומי לי ג׳ונס לא (אובויוסלי). כל זה בנוסף לסרט המשך בכיכוב שוטרות ממין נקבה שגם בפיתוח. אני מקווה שלפחות אחד מהסרטים האלה ייתנו לריצ׳רד גריקו עוד קמיאו, הוא צריך את הכסף.

מקור: /Film

מי משחק את מי

בשבוע שעבר דיווחתי פה על ליהוק הסרט הביוגרפי על המגזין הקומי האגדי נשיונל למפון, מגזין שרוב המוחות הקומיים הגדולים של שנות השבעים באמריקה היו מעורבים בו איכשהו. השבוע הוכרזו עוד הרבה שחקנים בנוסף לג׳ואל מקהייל בתור צ׳בי צ׳ייס, בינהם ג׳ון גמברלינג, בברס מ״ברוד סיטי״ בתור ג׳ון בלושי המנוח, ג׳ון דיילי, שותפו של ניק קרול להרבה מהמערכונים ב״קרול שואו״, בתור ביל מארי האלמותי, סת׳ ג'רין בתור כריסטופר גסט, כוכב ספיינל טאפ ובמאי מוקומנטרים רבים, והקומיקאי הקירח פול שיר (מתוכנית המערכונים של MTV היומן ג׳יאנט) בתור הקומיקאי הקירח בעל השם הדומה פול שייפר, שידוע כיום בעיקר בתור הסיידקיק מנגן הפסנתר של דייוויד לטרמן, אבל היה בזמנו גם ב-SNL ואפילו הופיע בספיינל טאפ. וגם הוא דיבב את הרמס ב״הרקולס״ של דיסני, שזה לא קשור אבל רציתי להזכיר את זה. ויש עוד הרבה ליהוקים לסרט הזה שנהיה מסקרן יותר משבוע לשבוע.

מקור: Splitsider

 

Comments

comments

מה חשבת?