טי. ג'יי מילר הואשם בתקיפה מינית, טריילר סרט ביוגרפי על קומיקאים משנות השבעים, ג'ק בלאק מנגן פולקה, טראמפ מצוייר, "המשרד" ו"רינו 911" אולי יחזרו וריבוט ל"48 שעות".

 

גודאמיט

ושוב, הודות למין הגברי, אני צריך להתחיל את מבזק הקומדיה הזה, שאמור להיות כיפי, בידיעה על תקיפה מינית. הפעם מדובר בקומיקאי טי. ג׳׳יי. מילר, שידוע בעיקר מהופעותיו ב״סיליקון וואלי״, ״דדפול״ וכמובן ״סרט האימוג׳יז״. השבוע אישה, שבחרה להישאר אנונימית, האשימה את מילר במספר מקרים של תקיפה מינית ואלימות בזמן ששניהם היו בקולג׳ (פרטי המקרה קשים מדי בשביל שאני אפרט אותם פה, ואני נותן לכם טריגר וורנינג גדולה על לקרוא אותם בעצמכם). מילר ואשתו הכחישו את ההאשמות עם פוסט בטוויטר, וקומדי סנטרל כבר ביטלו את הסדרה עליה עבדו עם מילר The Gorburger Show.

מקור: The Verge

אוי מיי גוד, הם שיבחו את קני!

אוקי, בואו נעלה את מצב הרוח פה עם כמה טריילרים! הראשון הוא ל-A Futile and Stupid Gesture סרט ביוגרפי על דאג קני, מייסד העיתון הקומי האגדי ״נשיונל למפון״, שהביא לנו סרטים כמו ״בית החיות״ ו״מהומה במועדון״. קני מגולם על ידי וויל פורטה (סאטרדיי נייט לייב, האיש האחרון בעולם) ומצטרפים עליו קאסט ענקי של קומיקאים מעכשיו בתור קומיקאים משנות השבעים, כולל ג׳ואל מקהיל (״קומיוניטי״) בתור צ׳בי צ׳ייס, ג׳ון דיילי (״קרול שואו״, ״מת על הבמה״) בתור ביל מארי, ג׳ון גמברלינג (״ברוד סיטי״) בתור ג׳ון בלושי ומרטין מול (Clue, ״משפחה בהפרעה״) שמקריין  את הסרט בתור גרסה מבוגרת פיקטיבית של קני שמת ב-1980. הסרט נראה מעניין ומצחיק, והוא מבויים על ידי דייוויד ווין, שביים בעבר את Wet Hot American Summer, ״מודלים לחיקוי״ ועוד הרבה קומדיות נפלאות. הסרט יוצא בנטפליקס ב-26 לינואר.

מקור: Splitsider

דה אקורדיון אוף דסטיני

והנה עוד טריילר לסרט בנטפליקס, אותו תוכלו לראות כאן, על נושא זייטגייסטי שכולנו מדברים עליו: פולקה! אתם יודעים, הז׳אנר המוזיקלי הפופולרי באירופה שמנוגן בעיקר באקורדיון! The Polka King מבוסס על סיפורו האמיתי של ג׳אן לואן, אמן פולקה פולני-אמריקאי, ששכנע הרבה ממעריציו להשתתף בתרמית פונזי. ג׳ק בלאק מככב בתור ג׳אן ומצטרפים אליו שחקנים קומיים מוכשרים נוספים כמו ג׳ני סלייט (״קרול שואו״, ״מחלקת גנים ונוף״) ג׳יי בי סמוב (״תרגיע״), וג׳ייסון שוורצמן. לצערי למרות הקאסט, הטריילר נראה די מעפן וקצת מרגיש כמו טריילר מזוייף מ״רעם טרופי״. בנוסף, אני מזועזע מזה שחברו של ג׳ק בלאק והאמריקאי שהכי מזוהה עם ז׳אנר הפולקה, ווירד אל ינקוביק, לא נמצא בסרט. אבל אולי The Polka King יפתיע אותי שהוא ייצא בנטפליקס ב-12 בינואר.

מקור: Deadline

דוני טונס

ועוד טיזר טריילר אחד קטן, הפעם לסדרת הטלוויזיה המצויירת על הנשיא טראמפ בהפקת סטיבן קולבר. Our Cartoon President, מבוססת על סדרת המערכונים בכיכובו של הנשיא המצוייר בתכנית הלייט-נייט של קולבר, ובטיזר הקצר ששוחרר השבוע, ותוכלו לראות כאן, אפשר לראות את טראמפ יחד עם קריקטורות שונות של חברי הצוות המשונים שלו. אני חושב שהגרסה הכי קרטונית של טראמפ היא דווקא גרסת הלייב-אקשן בגילומו של אנת׳וני אנטמוניק ב-The President Show בקומדי סנטרל, אבל תוכלו להחליט בעצמכם כשהסדרה תגיע לרשת שואוטיים ב-11 בפברואר.

מקור: The AV Club

סקרנטון 911

השבוע נודע ששתי סדרות קומדיה אהובות אולי יחזרו, אחת בגרסה מחודשת בטלוויזיה ואחת כסרט. מקורות ברשת NBC אומרים שהרשת עובדת על להחזיר את הסדרה הקומית האהובה שלהם ״המשרד״, עם שילוב של קאסט ישן וחדש. סטיב קארל לא יחזור לשחק את מייקל סקוט, והרשת חושבת על ללהק מישהו חדש לתפקיד הבוס. אני אף פעם לא אהבתי את ״המשרד״ אז לא באמת אכפת לי, אלא אם כן החידוש יעסוק בכמה ג׳ים הלפרט הוא דוש.

ובנוסף, הקומיקאית ניסי נאש, טענה השבוע שיש דיבור על סרט איחוד של הסדרה בה השתתפה, קומדיית השוטרים האהובה ״רינו 911״. אם זה נכון, זה יהיה הסרט השני של הסדרה אחרי ״רינו 911: מיאמי״ ב-2007. אני גם אף פעם לא ממש אהבתי את ״רינו 911״ אז שוב לא ממש אכפת לי.

מקור: Splitsider ו- The Hollywood Reporter

עוד, עוד 48 שעות

ועכשיו לריבוט השבועי: הפעם מדובר ברימייק לקומדיית האקשן הקלאסית בה אדי מרפי, בתקופה שהיה מצחיק, כיכב בתור אסיר שעוזר לשוטר, ניק נולטי, בתקופה שיהיה פיכח מספיק לככב בסרט. השבוע יצאה הידיעה שהאחים בן וג׳וש סייפדי, שביימו השנה את דרמת הפשע Good Time, בכיכובו של רוברט פטינסון שזכתה לביקורות אוהדות, יביימו את הרימייק, עם תסריט שכתבו ג׳וש ורונלד בורסטיין (שכתבו את ״גוד טיים״) יחד עם הקומיקאי ג׳רוד קרמייקל. יש גם שמועות שקרמייקל ישחק את תפקיד מרפי בסרט, בגלל שהוא קומיקאי שחור. ניק נולטי כבר החל לישון מחוץ למשרדי ההפקה, אבל לא ברור אם יש קשר לרימייק.

מקור: Variety

 

Comments

comments

מה חשבת?